• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

*gääääähn* *wink*

buh D2 :( redet nich von, sonst fallen mir wieder meine geilen abgelaufenen chars ein

was hesch denn alles fürtig gha wo abgloffe sind? ich han mer extra is natel en erinnerig gspeicheret dass es mich dra erinnered dass ich mich all 90 Tag i logge :)

Boner macht Spass, vorauem mit CE :diablo: das isch sooooooooooooooooo geil... Egau... Mini Chars si ou wäg:
WF-Ama
Boner
Summoner

düe mer am meiste weh :(

Das isch echt schad dass die verschwinded...

Ischs eigentlich i de ganze schwiiz so grusigs Wetter wie in Oerlikon im moment?

olol geil, han gar nie gseh das es da en schwiizer OT Thread het :D

ja bi eus in Rüeschlike (linkes Zürichsee Ufer) pissts au wie us chüble...

Also zSchwamedinga isch im Moment weder bessers Wetter, nochdems die letscht Zit all no gregnet hät.

jetzt wird im schwiizer stübli scho über s wätter diskutiert :rolleyes:

hämmer nüüt bessers z büüte? :eek:

hmm ich bin mer grad es brandaktuells und spannends Thema am überlege wo mer chöntet drüber diskutiere... aber mir fallt keis i. het eine vo euch eis?

Todespantoffel schrieb:
hmm ich bin mer grad es brandaktuells und spannends Thema am überlege wo mer chöntet drüber diskutiere... aber mir fallt keis i. het eine vo euch eis?

eveline widmer-schlumpf? :D

ich seg denn eifach mal wieder schnell :hy: a all die alte haudäge wo mi no känned, und de andere natürlich au ;)

nid ou no hie d eveline... git doch schon soo viel CH Fore womer so köschtlich mit däm Seich chan zuespamme :D

YOB schrieb:
nid ou no hie d eveline... git doch schon soo viel CH Fore womer so köschtlich mit däm Seich chan zuespamme :D

also bitte, das isch ken seich, das isch eher e schweinerei!!!

irgend sone wildsau wos us sim wäldli vertriebe händ, die linke und nette, mit ere schweinerei ;)

ach weisch, irgendwie wött i das au gar nüm so gnau wüsse. ha denkt, ihr liefered e netti zämefassig, aber isch nüt gsi :D

s'esch ou öberhoupt ned spannend -.- schwiizer politik... das land esch eifach z'chli. han ächt sogar s'gfüehl, dass d'wahl vom neue amerikanische präsident schlossändlech entscheidender, säubst för mich als schwiizer börger esch, als die merkwördige skandäl wo im bondeshus schinbar abgöhnd. aber naja, usa wahle verfolgi jo ou ned im gringste aktiv^^ die chömmet nie wiiter, nor e riise gäudmacherei öber d'medie, ond möit de luege, am schloss gwöhnt dä republikaner wo sech so im hintergrond haltet -.-

Abiel schrieb:
s'esch ou öberhoupt ned spannend -.- schwiizer politik... das land esch eifach z'chli. han ächt sogar s'gfüehl, dass d'wahl vom neue amerikanische präsident schlossändlech entscheidender, säubst för mich als schwiizer börger esch, als die merkwördige skandäl wo im bondeshus schinbar abgöhnd. aber naja, usa wahle verfolgi jo ou ned im gringste aktiv^^ die chömmet nie wiiter, nor e riise gäudmacherei öber d'medie, ond möit de luege, am schloss gwöhnt dä republikaner wo sech so im hintergrond haltet -.-

ehner en gäldverpulverei...

aber ja, ich dänke au dass de McCain gwünne wird... schad eigentli :/

Isch de MCCain guet drah?

Mir hend en cooli Politik i de Schwiiz. Ich meine mir hend koksendi CVP futzis und isch nöd chürtzlich scho en Politikeri mit 2. irgendöpis Promille fest gno worde :D ?

isch doch eh egal, well sones chliises furzland genau als sparschweinli dient und nöd meh... d form hämmer au scho dezue :-)

Zurück
Oben