• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

@scorp: Nice, we me schüsch nüt z'tüe het. I ha gmerkt, dass Mönsche um sech z'ha vüu agnähmer isch aus e PC, und dorum fingt me mi jetzt meh dusse und weniger vorem PC

@Nura: :lol:

Weg dere PC gschicht söt mer en mittelweg finde!
Also Mensche um sich ha und PC's

Lösung: LAN

au nur annere lan hocke isch au ned so das wahre... das isch denn eifach en huufe notgeile freaks... da bini lieber no elei vor mim pc, da bini wenigschtens de enizig freak ;O

@mori: jojo, so chas gah... demfall hesch de brief erhalte...

@nura: :lol: naja... "_mit em auto_" :rolleyes:

Mir persönlech wärs lieber wenni no weniger vorem PC hocke, aber bi irgendwie z'oft glängwilet...

Und LAN würdi jetzt nid aus Lösig betrachte...

mir wärs am liebschte ich het e Fründin wo mich Tag für Tag fasziniert und ich gar nie uf de Gedanke chume vorem PC z'hocke und wenn denn nur wenn sie mech massiert, schöni Sache is Ohr flüsteret, mich vom game ablenkt, vom Stuel schriiisst etc. kennet dr ja sicher alli :angel:

Nö Brief isch irgendwie undergange, aber i ha de mau de Eutere aglütet und ds Numero ghout :D

@LAN Isch no witzig, we me ds richtige Game spiut, z.B. DIE GILDE :D

omg... naja lan... isch au witzig mit CS oder UT oder wc3... so han ichs uf jede fall a minere erläbt ;)

@nura: nei

@Nura: Tönt nice, aber mini Fründin wohnt äbe z'wyt wäg:cry:

@Scorp: jo, CS isch witzig, zwüsche düre

Ich finde es chunt drufa mit wem dass mer en Lan macht! Wenn ich mit Kolege en Lan mache isch es immer lustig!

lastemperor schrieb:
@Scorp: jo, CS isch witzig, zwüsche düre

yy, betonig uf zwüschedure... aber zB au UT chönnti ned en ganz nacht und en ganze tag game, wells mer eifach z schnell isch... nach 1h sind mini auge so überbelaschtet, dass i amigs usgsehne wienen vampier uf bluetrausch ^^

es chunnt ufs game drufah... und UT isch mer eifach s schnäll... ich hasse so spiili wott huere schnäll laufsch, killt wirsch, grad weder verwachsch, laufsch, schüsisch, killt wirsch, schüssisch, laufsch, killt, üverwecke, kille, laufe, schüsse, abölksdjföaslkdfjaslkdfj :C

Ja, scho klar. So Sache game ou nid, aber CS isch do i gwüssem Sinn "gmüetlecher"

we ich itz ab februar wieder ab und zue AAO spiele de schlottere mir mini Händ am afang sicher widr aber mit dr Ziit gwöhn ich mich widr dra. Macht würkli Spass aber suscht find ich so Shooter :flop: , ich gsehn mini Figur lieber und d'Map dörft au nit so chli si.

AAO? Alien Assault?

Njo, je nach Stimmig game es Game, wobi ir letschte eher CS oder nix zogge...

hehe, cs isch würkli au de einzigi shooter woni regelmässig zocke... aber ich muess dezue säge: cs classic, und ned source... source isch de gröschti mischt, und wie jede anderi mainstream shooter :(

I letschter Ziit spiel i au wieder meh CS find ich no witzig! Ussert dass sich immer alli als Noob und weiss nöd was beschimpfed.

Nuramon schrieb:
und wo ist das O abgeblieben? :p

AAO = Americas Army Operation

find ich, vo dem was ich vo CS gseh han, bedütend besser aber jedem das seine ^^

Han ich no gar nie ghört!
Juhe ich han en Key fürs WOW!

Zurück
Oben