• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

griass enk!
ma endlich wieda amol a paar minuten zeit zum schreibn.des scheiss patho sitzt ma im nackn!
hun letzte wochn wieda amol ind neiche ladder einigschnuppert nachdem bei mir in wow zur zeit nix weitergeht... war echt wieder mol nett :)))

AA: super bildln!i wort lei drauf,dass der ginseng a welche einistellt.denn dann woas i endlich,ob i den batzi kenn :)))


greeetz killi
 
Do kummst, afoch zu unsare monatlichn Thread Treffn und donn sigst in Ginseng a und wast obstn kennst. :D
 
muhahaha
i soh nur
"wehe wenn sie losgelassen!"
hob grod die führerschein fohrprüfung schofft ^^
jippie!
 
morgn

des is a a grund, sich an bunka zu suachn - oda in woid untazutauchn :D

i sog nur: degressiv (oda so?) bremsn aa ;)

büldln gibs kane von mir, woi i kaan urlaub ghobt hon, und de ondan ned ihre urlaubserinnerungen verdrießn wü :rolleyes: - dafia ziach i jetzat noch wean, hot a wos...oiso kunnt ma foscht wida amoi ins zentimeta schaugn :D
 
Manda... erhebts die Glasln und a gscheits *prost* will i hean. "Zum Sack, zur Nudl fuern Rudl dann bums aus NIkolaus!

*ex* :D
 
laungsam wirds ja wos... lauter oide neiche gsichta ^^

i glaub die überbleibsln soitn sie jetzt wiakli amoi im zentimeta treffn
 
Jo i woa im letzten Fredl ab und zu beim Schreiben aber sonsch nia- dea is also mei Endjungferung...

auf cm treffen - oder besser: auf an Metta :)
 
Der Berny84 a paar posts üwa mia, do is vurher no dabeistaundn dass er heit geburtstog hot (jetzt eigentlich Gestern).
 
graaatz zum deckl AA :kiss:

serwas leidln wia gehts eich?
bin am we bei unsren schweizer nachboarn^^

Mfg Pyro
 
hob ichs mir ja gedacht, wei du auf amoi eineschneist und mir gratulierst ^^

wüsst du irgendwos von mir? :p
 
hättst gern. :p

nene, pat hat mia nur ma erzählt das er mit dir scho furt woar ;)
daher sin ma auf dich zum redn kumman.
 
Do i de meisten Leid do no ned so guat kenn hob i amoi a kurze Frog.

Is da vC a a Östarreicher? (I ghör zu seine grössten Fans)

@AA: ois guate zum Schein


€: Hob grod is Profil vom vC glesn, jetzt wo i was das er a Österreicha is is ma a kloa warum seine ganzen Beiträge so intelligent gschriebn san. (hätt ma a owa glei auffoin miassn)
 
Zurück
Oben