• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

@wetta: i fong mit freudn wida zum sudern o, mia isch zu haaß :rolleyes:

@goldi: tuat ma lad des zum lesn, i hoff es geht boid wida bergauf :(

Hm schloft do no ois? :rolleyes:
Heit hob i an Termin bei Inode, wü mei oidn Internetzugang kündign und defia wos Gescheits hobn.

Goldbergus schrieb:
... nojo ... aba außer dia bin i offenbor eh kaan ohgonga ... mecht wissn wie da Gorbag des aushoit :clown:
Wos manst damit, wos soi i aushoitn :confused:

Und morgn hob i an Zahnorzttermin, denk eh schu de gaunze Wöchn dran :rolleyes:

@ alle :hy:

@ goldi: *sprachlosbin* hoff dir gehts bald bessa

@ gorbag: *mir finger zeig und grinz* du gehst zum zahnarzt!

jo des woars daweil

morgn

waaah zahnoazt :eek:

owa no wülda: waaaaaaaaaaaaaaaah intanet ummöldn :eek: :eek:

und da sudara zum tog: heit in da frua hots so noch regn ausgschaug, und jetzat ischs scho wida schen :rolleyes:

@luizar::go: fia dei herzlichn Worte

@Ginseng: i möd jo mei Anschluss net ob, i wü nur an besseren, bülligern

*imma no an Zahnfolterer denk* :rolleyes:

Ginseng schrieb:
und da sudara zum tog: heit in da frua hots so noch regn ausgschaug, und jetzat ischs scho wida schen :rolleyes:

Jo, i finds a frechheit dos im summa hass is, des konn ja ned sei. :D :rolleyes:

wia gehts eich heut, leudln?

dere pyro

@ gorabg: jo gibsma (lool hast zitronenfalter schon kennengelernt?)

@ pyro: boah... i schwitz mi voll in da oarbeit.. hätt meinen bikini mitnehmen suln... i wüll hoam auf der terassn hockn und mi von der sun verwöhnen losn
ois is ansterngend bei der hitz... loool is oba eh schon ok dass der summa endli do is..

oba i hob eh morgen urlaub... werd mein we schon no genissen ...

EDIT: @ gorbag: loool is so hass da funzt mei hirn nit ... bräucht a so a klimatisiertes helm wie der ana vom pretschet (vergessen hob wie er hoasst)

sitz a grod in da kurzn hosn in da orbeit, so losst sie des glei vü bessa ertrogn ;)

Wenn i endli urlaub hob, frei i mi a üba de hitzen da drausst.

luizar schrieb:
@ gorabg: jo gibsma (lool hast zitronenfalter schon kennengelernt?)
Wie kaun se es nur wagn, mein Namen foisch zu schreim... morgen, 6 Uhr in da Fruah fordere i di zum :fight: :D

Wegen da Hitz: I woit di gestan jo eh ins Wossa werfn, oba du hattest jo ka Zeit :cry:

@Pyro: I sitz do in launger Hosn & Sockn *guckt zur Klimaanlage* aaaaah :)
soda bin glei wech, hob an Termin (deswegen de lange Hosn statt da kurzn)

@ gorbag: i hät nix gegen ins wasser schmeissen *nach dir guk* mochs jetzt büde lool
oba ... :read: i hob mi eh im edit entschüldigt bissi

Griaß eng :hy:
Hoffentli, wirds ned rengad des Wochenend,
i wü das da Summa do bleibt. Und sunst duat se bei mir a ned fü. Ois beim oidne, ois beim gleichn. Aussa das ma wieda besser geht ;)

Soda bin wieda z'ruck vom Zahnoarzt, voi de Gaude durt g'hobt
ugly.gif

Wauns Wetta so haas bleibt wie jetzt werd i ma wohl a bissi fria freinehmen, des hob i ma vadient.

@all: sogts amoi wo sats olle denn jetzt?

morgn

jo i bin eh do - de vaspätung hot familiäre gründe, owa i hob a ned gwusst doss mei cousin so trinkfest isch
ugly.gif

@gorbag: muasch jetzat zahnlos tippn, oda grinsch goldbelegt? ;)

wir werdn olle stöörrrrrbbbbeeennn :rolleyes:

zahnarzt is :motz: und :ww: und :fight: und :autsch: und :cry:

sovü zum sudan, ich hoss zohnärzte

*g* oiso sats eh mit mir a gleiche Meinung bez. Zahndlfolterer ;)

ginseng, daun muasst dei Cousin a bissi
smash.gif
:D Oda söbst a bissi üben?
ugly.gif

Nau mei Zahndln san net goldbelegt oda so - und fehln tut ma ah kana. Defia hob i a g'schmolzene Rechnung kriagt wegen weißn Einlogn statt Amalgam
angryfire.gif

Mo'ään!

Zohnoaztpraxis hobi zum glick a scho long kane mea vo innen gseng, und so long ma de beissa net ausfoin wiad si des a net ändan ;).

hhmm schaut das bier auf der ersten seite aber lecker aus mmmmm =)

hhmm aber eigentlich hatte ich erst gestern wiedermal zu viel davon!!!

aber geheilt wird man wohl nie ^^

Griaß eng :hy:
Pfff, und scho wieda an Kota. Derweil hob i eh de letzten Tog brav trainiert. Najo, i moa i los wieda amoi fia a zeitl bleim. Moi schaun wie laung is schoff ;)

@Zahnarzt: I hob guade Zähnt vaerbt kriagt, dh. da Zohnorzt vadient aun mir a ned wirkli fü Göd.

jo jetzat woit i wos schreibn, und jetzat hon is vagessn - soit ma des zu denkn gebn? :rolleyes:

Nana, Ginseng, brauchst da kane Sorgn mocha deswegn. Solaungst nu wast wiasd in PC eischoitn soist, is ois guat ;)

Zurück
Oben