• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Da heit Weihnochten is, schenk i eich a wos auf des ihr scho solaung worts: - a Büdl von mir (zwor net des beste oba bessa ois kanns ^^):







069zi6.jpg


Aun dem sehnsüchtign Freiheits-Blick meina Katz siacht ma, wievü Freid ihr des bereitet hot. :WD
 
heile grias enk und schene weihnachtn - mei allanig des do einaschreibn bringt mi in de richtige stimmung.

@aa: i bin so knapp davoa, den smily mit de herzln einazustölln, so a liabs büldele - do vablossn olle ondan geschenke gach ;)

im übrign bin i der meinung, dass weder de geschenke no de gedankn zähln, sondan die mühe in de gschäft zu weihnachtn zu gehn in wohrheit des gresste gschenk isch
 
vorollem fia de orme kronke wirtschoft, de braucht jo eh a wengal zuneigung und liebe .

Frohe weihnochtn eich a und danke aa fia des schene geschenk. Den oronschn Poista soiast owa wieda moi woschn :D
 
Borkenkaefer schrieb:
Frohe weihnochtn eich a und danke aa fia des schene geschenk. Den oronschn Poista soiast owa wieda moi woschn :D
Haha, der hot amoi a aundere Forb ghobt oba dank Waschmachsine hot sie de Forb a bissl verändert - de ghern eh moi weg. ^^
 
i lod a poa leid bei mir ei. Owa wenn i vorher gwußt hätt wos des fia a streß is, hätt is bleim lossn.

Jetzt is ois zspot
 
@bk: es is nie zspat, solang du se ned bei der tür scho einaglossn hosch (die eav hots scho imma gsogt)

@sylvester: nix bsundrigs, a bissl zsammhockn, aber im alter wead ma genügsam

nachernd an guatn rutsch enk olln :hy:
 
@bk: sechs tog spata, es hackln isch imma no ka spaß
 
jo , bk, do muass i da recht gem. bis jetztn ned gscheida.

edit: selbstgespräche for the win
 
es isch wie es isch und es isch schrecklich - um a no a bissl wos zur negativspirale beizutragen
 
Zurück
Oben