• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

da schnee is weg und um de bude do wieda zu beleben, a neiigkeit:
heit is mei ukulele mit da post kumma. :D
 
siagst und glei is do wieda wos los.
und fia youtube bin i ned zum haum, weil i ka kamera hob und ned so exhibitionistisch bin.
 
wie warads nochand wenigstns mit ana konzeptzeichnung?
 
a büdl hob i. ohne mia und ned zeichned:

711609_800.jpg
 
Oiso entweda es woan olle sprochlos zweng da unglaublichn Schenheit, oda es geht an jedn so om Orsch vorbei das a ned da erste sei woit der wos dazua sogt :D
 
du könntest auch ne kindergitarre nehmen. is au nit viel größer als ne ukulele. klingt nur a bissl anders....
 
i dadad mir jetzat no a bissl an sound zum büldl wünschn - wie schaugs aus bk?
 
holla, i glab der kaas war nimma guat, i siech da lei mehr farbn
 
Schaut komisch aus do herin. Und de letzten Posts san a weg, oda hob i des nua tramt?
 
geh oida tua ned a so des wird scho wieda a wengl volla do herin ;)
 
nana, irgendwo isch da wurm da - i bleib dabei, zvü rot, des lenkt ab
 
Meins is a ned. Wos da Bau ned kennt, frißt a ned.

Owa es gibt wos erfreuliches zum dazöhn:
Letzte Wochn hob i ma a neiche Gitarr kaft :D

185829.jpg


A Gibson um 1890 Euro und na es gibt ka Video vo mir.
 
und a foto von dir und da gitti?

hübsch, hübsch, zertrümmersch die nachernd lei bei besonderem anlass?
 
Zurück
Oben