• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Jo, des stimmt. Und Diablo foit a in den Topf eine.
Nur do herin san scho fü ausgstorbm. Wenn i on de sötenen Reptilien wia Ungust und Geni denk.
 
sodala, i vaobschied mi in urlaub meine herren, passts ma do harinnen auf bittschen und bis boid
 
Schen Urlaub wünsch i da, stö nix au und richt an schen Gruaß vo mir aus.
 
ich bin einer kann aber keinen dialekt und fühl mich auch nicht als einer obwohl ich in wien geboren bin
 
Kummt eina und sogt er wü ned zu uns ghern.
Des muasst amoi in an Beisl mocha :D
 
entweder versteh ich dich nicht oder du bist ein FPÖ/BZöler
Oh mei Gott, Gutmensch-Alarm! :wand:

So und jetzt numoi von vurn: Du kommst eine und gibst irgendan Satz von dir, doss du di net ois Wiena fühlst (hobns die in da Schui gehänselt oda wos is passiert XD).
Wennst uns wos bestimmtes sogn wüsst, daunn red net um den haßn Brei herum und sogs bzw schreibs glei.

Kana waß, woss du uns damit sogn wüsst bzw a Gespräch so zu beginnan, sei ma net bes, is scho selten deppat.

Oiso, wos wüßt da Wöt vakündn?
 
Jo, sowos tuad weh. Leit de se ned ausdruckn kennan und se nocha aufregn wenn ana wos eine intapretiert.
 
ich hab gar nicht geurteilt ich versteh nur die hälfte von dem was ihr labberst

das versteht man die türken im 10. ja besser
 
ich hab gar nicht geurteilt ich versteh nur die hälfte von dem was ihr labberst

das versteht man die türken im 10. ja besser
Du muasst es jo wissn. ^^

Oba aunscheinend passt eh net her und ois Wiena und vllt a Österreich siachst di eh net - wos mochst daunn herin?
Geh wieda zu deine Freind ausm 10 und nerv de weida. :hy:
 
S gibt olle heilgn Zeitn so Wichtln de do eina kumman und se beschwern das nix vastengan. Olle sans wieda gonga und der wird a vaschwindn. Nur schod das da Ginseng des ned live dalebm tuat. :D
 
i schau a wieder mal vorbei also mal a herzlichs GRIAß EUCH!

und was geht bei euch so ab?
 
Zurück
Oben