• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Jo, wenn a neicha do is der länga bleibt ois 2 posts, geht wos weida :D
 
hoho^^ normal werdats ihr mi net so schnö los des konni eigentlich mit ziemlicher sicherheit sogn:top:

also auf zu neuen rekorden xD
 
ähhhm ja wie ma sieht bin eh gar nimma^^ Na diablo hab i nach mein vollausgerüsteten 93er shouter aufghert... muas dann bei zeiten mal meine sachn verschenken, aber i schätz das i bevor d3 ausakumt nochmal anfang. Spiel alle jahre mal wieder 2 monate von null an.
Vor a poar tog hab i dan aba medianXL augfangt und i kann nur sagen des is spitze. Will zumindest amoi alles durchmachn mit meine ama
 
ja kemmts lei, es postingwahnsinnige, an der spitzn isches eh so einsam :p
 
Jo, so bin i. Durch und durch liab.

@d2mod: hob amoi den CE oder wia der ghassn hot gspüd, wor gonz lustig.
 
des isch maximal es kloane posting-1x1

@bk: es erschte mal bin i echt verzweiflt, dass es koan smiley mit rührungstränen gib
 
Ginseng, des is sche das i bei dir nu so echte Gfühle auslösn ka.

@produktiv: do foit ma a nia wos ei.
 

xDD bei wem konnst des leicht net ois?
wuhuu^^ freu mich weil n alter dia kumpel wieder spielt^^ und hab mir nen necro gemacht will mit trang set austatten usw... wie ich gesehn hab das viele leute mit necro worldevent dia legen gehen bin ich auf den geschmack gekommen -> sollte ja heißen das er was drauf hat und stark is... fals iwer nen vorschlag wegen equp hat nur zu das mit trang set is nur ne idee
 
alter bin ich fertig von gestern.... hab mir so extrem den fuß verdreht ... konnte gar nit mehr auftreten
 
net aufm bodn gschaut, auf rundn stan gstiegn - und pflatsch bin i do glegn ...
glick ghobt so hot sie amoi a freind sein haxn brochn^^

moagen fahr ich sturm match, wer färht mit! xDD(zu melodie: wer fährt mit dem bummelzug)
sunst no wer durt?
 
njo i man fan bin i wirkli anet aba moagn is jubiläum und es geht ma eh mea das i mit meine freind wos untanimm
 
Wenn i wos schau, daunn meistens Champions League oder hoit Spüle da Nationalmaunnschoft.

An Freind von mir is amoi sowas ähnliches passiert, der is auf a Bierfloschn ghupft, aus Versehen, und hot sie dabei olle(!!) Bandln im Fuaß grissn.
 
Zurück
Oben