• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

hehe sauber, und spüts ihr nu alle d2 oder seits nur noch forum aktiv? ^^ vor lauter fad und ned hakln woin?
 
I bin Student und jetzt is Prüfungszeit und do sitz i eh nur daham und lern - von daher. ^^

D2 spün die meistn hier nimma oba vülle von meine oidn Chars leben nu - die refresh i imma wieda. ;)
 
sers neicha :hy:

soiburga, hm, da bierbauch wor/isch ana, owa der hot sich scho long nimma blickn lossn, dabei wor er quasi der große thread-erstella
 
hehe werd a si a boa bia zfü oigrissn hom im stieglkella ^^
 
xDDDD also i bin schüler geh hak und jo^^ atm bin i net so aktiv wos aba dron liegt das da rest von meine bnet leit net mehr spüt(geht ma grebst afn oasch) aba i bin no aktiver gamer

und zu guter letzt: juhuuuuuuuuuuuu i bin net mehr da neige^^(ok so long hots net dauert)
 
Sers Neicha :hy:
Jo, aussan Neo spün ma olle nimma. Da Bierbauch kummt nur zum Threaderstön amoi olle 25 Johr aus sein Kölla.

Und des Stiegl Bier is ans vo de Besten!
 
mhh bier also i find in naturradler von gösser perle

btw wos hast eig imma de OT? ka...
 
Radler ... do kaunn i jo glei alkoholfreies Bier saufn. ^^

OT=Offtopic

I bin so glicklich, doss de Brasilianer gwonnen hobn, des warad sunst a Schande fürn Fußboi.
 
also mir wa des sowos von wuascht gwesn... wer do gwinngt njo ok doch net d amis hobn des net vadient...
und loss mein radler in rua der schmeckt supa^^ nur wal ihr olle jeds wochenend an auf alkleichn mochn miasts...
 
I moch a ned auf alkleich. 3-4 Saftln is bei mir des maximum. Und sogor des nur gonz söten.
 
ja des hört sich von gonz von allanig auf - owa wenn, donn hoit doch koan radler
 
wos suis^^ endli is die schui so guat wie aus jez damma eh nua mea zeit umizahn...
wos mochts ihr eig? ihr werts jo olle scho orbatn oda?
 
Jo hackln. Heit is mei letzta varengta Urlaubstog und morgn geh is wieda o.
 
mann is mir der zombie aufn keks gegangen jez hab ich meinen guten alten fallen-shamanen wieder^^
 
Zurück
Oben