• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

btw i was net wos imma olle hobn... in meiner nähe( hast so ca 5 km radius) gibts maximal 2 bauern...
 
i mog wean net....zwor vom furtgehn her gscheiter owa wennst kane leit kennst bist der ogschissene in wean

in am durf is gscheiter....da kennt jeder jeden.....
 
@ atho: 21

@ neo: ich war zwar net am arsch der welt in NÖ damals, aber es warn a haufn bauern dortn...die sind ein eigenes völkchen...
und selbst die leute in der "stadt" haben teilweis a boscha...da gabs bei die festln immer die leiwanden fetzerein Korneuburger gegen Stockerauer...alles volltrottln, aber hauptsach gegenseitig in die goschen haun die berufsschüler *lol* naja wenns ihnen daugt....

@ wurschti:
naja dorf....dafür hast dortn auch amal a schnelle nachrede nur weilst kA mit stahlkappenstiefel oder so herumrennst...in wien kannst auf der straße abgschlachtet werden und es wird vieln wurscht sein...
is jetz zwoa ka unmittelbarer vorteil, aber wenigst gehn sich die leut net gegenseitig am oasch...
ausser du hast ganz ganz liebe nachbarn...aber bei mir schauts daweil so aus dass wir uns gegenseitig waynen...also sau leiwand xD

wie gsagt wien is wien...rest is anders.
 
xDD kk

@ hd xDDD omg so gehts in NÖ um? looool organisierte schlägereien... omg so gehts bei uns net um do laft des a wengal zivilisierter ob aba bei die meistens berufsschüler darfst eh nix denkn wal des san meistens de denan ois wuascht is i man i hobs jo gmerkt vorigs joa san aus unsra klass 10 leit fuat und 9 davon lehre also berufsschui
und des woan die fuin deppn... aba wos suist mochn^^
 
ja naja so hab ichs (zeitweise) erlebt.
früher sind halt die dorfkinder (auch bauern oda gonz afoch "prolethen" genannt...wobei die nix mim Mundl zum tun ham ;) am bahnhof mit am quietscher vorbeifahrn, jetz hab ich a paar südländer mit am BMW vor da tür...deppad bleibt deppad.
so gsehn is wurscht wost bist. mir daugts halt da mehr ;)
wobei ich linz und graz auch leiwand find hehe
 
is aber immer noch nua siaß gegen a "echte" stodt. mit einwohnerzahln im 2stellign mille bereich^^
 
hehe stimmt....
aber schau da mal die von paris das is a stadt.
wobei ich weder die stadt noch das land bsonders mag

voooolkommen agree
i hoss die franzen , den dialekt, de sproch, vor oim de sproch.. warum?
wal i in da schui französisch hob und des geht ma soooo afn geist hi hätt fü liaba spanisch ghobt wal i do alanig scho in spruch: "i vasteh nur spanisch" reisen hätt kennan... aba so
 
voooolkommen agree
i hoss die franzen , den dialekt, de sproch, vor oim de sproch.. warum?
wal i in da schui französisch hob und des geht ma soooo afn geist hi hätt fü liaba spanisch ghobt wal i do alanig scho in spruch: "i vasteh nur spanisch" reisen hätt kennan... aba so

5 jahre fransösisch, das einzige was ich ma gmerkt hab is "schä swie desoleh, hab die hausaufgabe vergessn" und "schö mapö marco"
den rest hab ich ausm knorkator song "franz hose" ;)
 
de franzosn ned zmögn gheat glaub i zur grundausstattung

und zur regionaldebattn: wien isch eh gonz putzig, owa an tirol kimmt hoit nix zuawi ;)
 
de franzosn ned zmögn gheat glaub i zur grundausstattung

und zur regionaldebattn: wien isch eh gonz putzig, owa an tirol kimmt hoit nix zuawi ;)

haha wie geht das nochmal....

BISCHT A TIRccchchhhOLA BISCHT A MENSCH, BISCHT KchhhhhhA TIrchhhhOLA BISCHT A OASCHLOchchchchchc

;)
 
xDD großmeister ginseng hat gesprochen

und wies ausschaut is des wiakli grundausstottung - die franz sproch - mhh is von eich hödn eigenltich wer bei da feiawea?
 
nöp nix FF

naja....weis net. bei den "schenen" fraun kann ich net unterschreiben *lol*
 
Zurück
Oben