• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

:hy: Neicha.

I spü a scho länger mit dem Gedonkn mir an neichn Rechna zu kafn. Owa bis jetztn is nu imma ned so dringend wordn mei letztes ersportes aufn Kopf zu haun.

an neua rechner...isch immer was feines. i han grad letztens an Alienware laptop in dr hand ghabt und i muas zugebn, dass des teil einfach vom feinschten ist.

dafür sprengt dr preis a dickes loch in die finanzplanung...
mol schaua, abr so a teil wär echt mol klasse

Alienware

i find de san fia de leistung afoch zteia. De Aliens lossn se den Naum afoch zvü zoin.
Den näxtn den i ma kauf, der wird aus einzelteile besteh, de i söwa oda der lieferrant zsaumbaun werd. Je noch Zeit, Lust und Mut :D

do bin i bei dir bk, einzelteile kaffn und selba zsommenbaun isch es einzig wahre...ma entwickelt a voll persönliche beziehung zu seina schüssl, wenn des graffl noch sechs stund imma no ned rennt und ma neiche löcher für irgendwelche vafluachtn lüfter bohrn muas :D

Hiho

wieder einmal hat es mich zurück zu diablo 2 verschlagen xD

mfg aus Graz ;)

Unser Fred strotzt jo so vor Aktivität :) Weiter so lol

Hach,wie guat des is amoi an Tog frei zu hobn ^^

Oiso i bin kana. Da Ginseng, da AA und da YoungPhoenix san a kanne. Owa sunst was is ned.

...und i bin oh kana :p
weit ausm westen kumm i her...und es schneit hüt sogär ;)

@YP: wo in da piefkei bisch du derzeit?

In Vorarlberg schneibts a? na seas....i hab gdacht da Frühling klopft schu an die Tia-.-

I bin a eachtes Weanerkind :)

@Ben: I bin direkt in Berlin auf Auslandsmission ;)

Ah geh! Warum host nix gsogt! Do hätt i Nachmittags Zeit ghabt :(

Wos für a Konzert? Dein Frauchen? AHHHH die wollt i doch a kennanlernen :(

Seas Ganove, sama scho 3^^ wo san die restlichen versteckt?...huckts eich her, sama mea :clown:

Ah geh! Warum host nix gsogt! Do hätt i Nachmittags Zeit ghabt :(

Wos für a Konzert? Dein Frauchen? AHHHH die wollt i doch a kennanlernen :(

wir woarn bei PJ Harvey im Admiralspalast...davor noch fein essen gleich um die eckn (woas nimma wia des restaurant hoast...).

kacke jo, owa wir sand im Juni wieda in Berlin ;)

i siech di sun, owa mir isch trotzdem koit - irgendwos passt mit dem wetta nitta

Do gibts an Trick Ginseng. Drin bleiben und bei an Fenster sitzen wo de Sun einescheint. Oiso bei mir hüft des und i glaub es is Frühling :D

Zurück
Oben