• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Aso, fia an Laptop. Na wenns nu geht, wennst n Kopfhörer reinsteckst, müssts ja auch noch gehen wennst a 3,5mm klinke zur anlag reinsteckst.

Deshoib frog i jo.weil i hob gheart dass die USB-Soundkoarten was auch immer..super sein sollen. Oder i kaf mir einfach a neiches Laptop iwann xD der guate is jo immerhin scho 5 Joahr oid^^

Na, do würd i ma ka Soundkortn kafn. Weil wennst amoi an neichn Laptop kafst, liegt des Teil donn umadum und des Göd woa umsunst.

ja wo sein sie denn alle, ja wo sein sie denn? alle so gfesslt von ägyptn, ha?

Der normale Mensch muss ach oarbeiten xD heit ersten tog in da neichen praxis ghaobt. Wor supa,bis der Chef kommen is und mich wegen Lappalien angmault hot :ugly:

wos fia a praxis? und a saubleda chef! Owa du wasst scho das des a blede ausred is ned zu postn. de poa minutn hot ma jeden tog zeit ;)

A Physiptherapiepraxis (privat) mitten in der Haupstadt der Piefkes am Ku'damm :)

De poar Minuten? I woar erst um 19 dahoam xD und ausserdem..die Aktivität hier in unserem geliebten Heimatfred lässt stoark zu wünschen übrig xD

ah, i riech konflikt, supa, endlich wieda große gefühle :D

@phönix: ja mei, wie hats di denn dahin vaschlogn?

Jo, des tat mi a interessiern. Wos fia a Teifi di do grittn hot, dasd noch Deitschlond gehst.

Najo,i woar jo no jung ois mein oder Herr dort goarbeitet hot. mir san ja noch net long bei die Piefkes oba jetz bin i hoit in Berlin..oba net für Ewig.I kumm in die Heimat zruck. Hoff i zumindest :)

Und ausserdem gibts am Ku'damm nur renommnierte Kundschaft.Die bin i zwoar gewöhnt vom Herrn Vater oba najoo. Mei Voter is oba net der Teifel :ugly:

Aso, du bist scho ewig bei de Deitschn?
Und jetzt derfst in da Praxis vo deim Vota hackln? Brav, zoit a wenigstns guad?

Najoo ewig und 3 Joahr ;)

Mei Voter is Opernsänger net Masseur so wie i xD Joa mei Chef zoit goanz guat. I kann mi hochoarbeiten xD

Naa leida net ;) Oba der Chef is glaub i vom andern Ufer xD

donn is jo vielleicht die alibi-frau vom chef interessant?

Guat,heite konn i sogn,dos der vom andern Ufer is xD. Gestern Abend hab ichs rausgefunden,als ich bei einer Behandlung mitdabei woar.

Alibi-Frauen haben die net xD

Hehe, i hob a an abteilungsleiter ghabt der vom andern ufer is. Is recht a netter Kerl.

Jep,des san die xD und i hob dort lauter Promis zur Behandlung lol

Von den rosanen kann ma immer noch bisserl was über Stil lernen :)

Endlich dahoam von der Oarbeit lol

promis zur behandlung is super. de gebm hoffentli a guads trinkgeld.
owa das du bis um zehni auf d nocht leit behondelst is a bsonders service :D

Zurück
Oben