• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

so, bisch scho recht im wahlkampffieber?
 
gscheit, hon i a gmocht, mei größtes hindanis wor, an briefkostn zum findn. owa jetz isch ois erledigt.
 
Wor bei mir a so. Eigentlich woit i jo eh higeh, owa bei da Wahlinfo is gstandn das i im oidn Bezirk wähln muass, weil de des Verzeichnis aufgmacht haben, bevor i umzogen bin.
Des mitn Briaf is scho vü praktischer.
 
sodala, bisch mim einfluss von deim brieferl zufrieden? oder liegsch scho bratend in da summasun? de knallt momentan ja ordentlich.
 
Hmm, i hob heit nix gmerkt vo ana knallenden sun. vielleicht deshoib weil i in da orbeit woa.
Und joa, mit mein Briaf bin i zfriedn, durch mi san de Grünen in meim Bezirk erster wordn (worns vor der briefauswertung ned)
 
sigsch, wähln bringt doch wos. bei mir im bezirk san die kommunischtn auf sechs prozent und die grünen dreimal so vü wie die fpö. find i a irgendwie beruhigend.
 
Jo, sowos is scho schen. Mir is vorkommen als würd wien viel richtig machen, weil de FPÖ ned soooo viel stimmen wie befürchtet bekommen hat.
 
so, jetzat hon i ma godzilla ongschaugt, und bin positiv zfriedn. alls schian kaputt.
 
Hehe, so a Füm is nix fia mi. I woa nu nia a Fan vo Katastrophenfümen.
I gfrei mi scho auf heit obend, Marvel heroes feiert 1 Johr Jubiläum und es gibt 365 Geschenke fia an jeden.
 
so, obligatorischa "mir isch zu hoaß" post. weil mir isch a zhoaß. i schiebs aufs wetter.
 
Oder de Wechseljoa. :D I bin froh übers schene wetter und de hitz. Do hoff i das ka longe regnfase mehr kummt. Kurz a moi a tagerl regn und obkühln, dann wieder a poa schee haß. So soi a Summer sei.

Sog, host du bioshock infinite a gspüd? i hob kurz ogfonga und boid wieda aufghert, weil des speichersystem is nervig, do wü ma de welt ned erkunden, wenn ois wieda weg is.
 
i muas gestehn, i hons im steam, owa no ned ausprobiert. des schicksoi teilts mit a paar andere sachelen leida. klingt owa deppat.

dafia find i one finger death punch grad supa, des is genau mei anspruchlevel.
 
i hob a a poa de i nu nia gstartet hob und boid kummt da summer sale :D
A wengal an Anspruch hob i scho gern. Owa a speichersystem wo nur on fixn punktn gspeichert wird, is nix fia a spü wo ma wos entdecken ko oder wos finden.
 
oh, summersale, i fürcht mi eh scho a bissl. obwoi, eigentlich hon i nix auf da listn, owa irgendwie hüft des nie wos.
 
i hob scho so 10 sochn auf meina listn, owa des meiste is relativ neu davon, dh i glaub de aktion wird mi nu ned zum kauf überreden. Rome2 zb do hätt i bei an sale gern de dlc mit dabei, so wia bei Shogun domols. oder watchdogs, wenns do nur a viertal nochlosn, kennans as behalten :D


und bist scho recht im fuaßboi fieber?
 
hehe, jo, ma hat scho ansprüche an en sale. zu recht.

fieber no nitta, aber i schaug so nebenher gonz gern, des wead im verlauf dann wohl no mehr. spanien find i luschtig. tuasch fleißig mitgröhln?
 
Na, i hob kan favoritn. Schau owa trotzdem fost jedes spü so nebenbei. Jo, Spanien und England entäuschen a wengal.

Beim Summersale hob i a scho zuagschlogn, owa nur a klanigkeit: Speedball 2. Awa nu ned angspielt. S hob i aus Nostalgie kauft.
 
mei danke, bk, du mochsch mi grad sehr glücklich, des hon i üwasehn. supa.

schod, dass ghana ned gwunnen hot, owa immahin a unentschiedn. sonsch find i de mittel- und südamerikaner grad alle ganz brav, de tuan gscheit umrührn.
 
Joa, des Spü gestern woa echt sponnend. Damit hom de Deitschn ned grechnet. Hehe.
I kennt ma vurstön, dass des Klima in Brasilien a ned grod fia de Länder aus gemäßigteren Zonen ongenehm is.

edit: grod a wengal speedball ogspielt. echt super worden, wenns nu an onlinemulitplayer hät, wärs perfekt.
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben