• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

@gold: du gehst oft in de nochtschicht? manst de disco oder hob i wos net verstaunden?

gz
-AA-
 
AgainstAuthoriy schrieb:
@gold: du gehst oft in de nochtschicht? manst de disco oder hob i wos net verstaunden?

gz
-AA-

Falsch. Ich arbeite zeitweise Nachts ... in aana Disco wor i nimmer ... seit 1990 glaub i ... kennt aa 1989 gwesn sei ... somit is mir die Disco "Nachtschicht" vo innan und außn unbekannt *ggg*


Ollas kloa?

GB
 
hehe

na na, i mog jo eh kane discos... setz mi vü lieba in a lokal - gmütlicha und i hoit techno a nur kurzzeitig aus, do wirst jo depat :)
 
Oiso i muass sogn Goldi, des hert se jo supa au. Oiso Jazz, Funk und 70er san scho meins. Vielleicht host sogar a nu a bissl wos Rockigs dabei (Pink Floyd, Hendrix, Stones, Elvis ) Donn is genau mei Musi dabei, vo dem her ;)
Amoi schaun, wias bei de andan ausschaut.
 
de gaunzen gitarren götter mog i a fost alle... spü jo söba-gitarr und darum taugt mir des total
oba i hör a gern pearl jam und so zeugs in richtung grunge! oiso nirvana mog i a ^^ - weis so afoch zum spün sind :D
 
morgn

@termin: des miasats es enk jetzt ausschnopsn, wenn möglich mit entscheidung bis zum we - donn konn i meine ondan "termine" in wean koordiniern :rolleyes:

@goldi: oiso wos du do ois onbietest, des klingt goldi(g) :D

@musi: oiso oe3 muas jo ned sein ;)

@bk: pink floyd :top: - des wor domois in weana neustadt wohrscheinlich ans der bestn konzerte de ma üwan weg glaffn san :)
 
@ginseng: du worst aufm konzert... drum beneid i die! ... mei vota hot des video von dem an live konzert(weiss jetzt net wo des wor) und des is afoch da wahnsinn! des is jo mehr a actionfilm!^^
 
AgainstAuthoriy schrieb:
techno a nur kurzzeitig aus, do wirst jo depat :)


so, i oute mi do amoi kurz :D

i hear tlw. recht gern elektronische Musik & Techno - produzier a selber a bissl.

oba 90% von dem, wos in de Discos gspüt wird und in de Plottnlädn zum Kaufn gibt is müll, do hobts scho recht.

so, passt - hob mei klans Fähnlein wieder a bissl in d'Heh ghoitn, hiatz kinnts wieda weidadisskutiern ;D
 
@storm: i hob jo net gsogt dos i ka elekrtonische musik hör... i mog zb: house oda drum n bass
oba trance, techno is net mei ding und am grauslichsten find i hardcore(+speedcore, +x-core, und wos do nu ollas gibt)
 
ok, i hob a nur gepostet weils ma immer auffällt dass des stichwort (nur ois Beispiel!) "Volksmusik" oda "Techno" verdommt oft der Buh-Mann der Nation is...

sprich: kaum schreibt oana wos von "Techno" kumman sofort 10 Leute angerannt und werfn den Ausdruck in die Schublod "bum bum" und "kommerz-shit"...

wenn man hie und da "metal" "classic" "jazz" "pop" hört, bleibt's ruhig :D

just my 2 cents
 
:hy: stormi :)

me mog techno a nit besonders (früher schon)

oba a poor lieder sind recht guat IMO

oba wie schon gsogt host "oba 90% von dem, wos in de Discos gspüt wird und in de Plottnlädn zum Kaufn gibt is müll" ;)
 
oiso bei techno foit ma imma nur "no limit" ei
ugly.gif
- kennt des no wea?

owa nix gegn elektronische musi, a freind von mir tuat a bissl auflegn, und der hot do gonz gmiatliche sochn

@aa: i wor domois no klaner, do hots glei no amoi so groß ausgschaugt - owa de hauptsoch wor, doss se de schweine a dabei ghobt hom ;)
 
Mo'ään!

endlich wieda daham beim intanet, de zivilisiate wöd hot mi wieda :D.

wia gsogt, wonn si da 10. fia di beruflich net ausgeht goldi donn wü i net drauf beharren, es kammad ma hoit gelegen.
im weiteren huacht si dei "programmvoaschlog" suppa o muasi sogn :top:

@elektromusi: kennt wea "the moog cookbook"?
ugly.gif
 
bei elektronischa musik is schwa sie auf an künstler zu beschränken, weis jo von jedem lied 20 vaschiedene remixe gibt... meist sand de remixe bessa ois des original ^^
@storm: solong de musi an rythmus hot is eh okay, aber monche lieda san afoch nur bumm bumm ;)
 
Mo'ään!

@ginseng: haha jetz hobi des letzte post nua so ausm augnwinkel ongschaut und hob "vaschlossanes morgn" glesn :D - i woit di scho frogn wos los is :rolleyes:.
 
hallo berlies.. *hüst* i lieg imma no mit angina im bett hoff aber bald mal die kraft wieder zu bekommen um alles durchzulesen was bis jetzt alles passiert ist!

@ gorbag... deine blumen leben noch lol

@ alle - i werd trotzdem versuchen ganz gesund zu werden um mein geburtstag in wien verbringen zu können
bis später
 
Zurück
Oben