• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

jo ungust, unsa schrumpel Ötzi-ava, kennt ma wirkli ois omen deutn.

hoff ma nur ned des ma genauso verlurn gehn in den alpn wia da eude ötzi ;)


dere, mike
 
Sechts, Burschn ... aus zB genau dem Grund meid i Berg wia da Teife is Weihwossa ...

Berg san schee auf Onsichtskortn ... owa brauchn tua i kaane.

I bin und bleib - waun iwahaupt - a Flochlaundindiana.

Und dahaam is dahaam.

Gruß

Gold
 
morgn

irgndwos hot mi do einazogn - ah, es reds üwa berg :D

oiso de san scho wichtig, solche berg, do komma aufikraxln und nochand owajodln, essentielle beschtandteile bei jedm tirola ;)
 
Noamoi - da aanziche Berg der mi intressiert is a GOLDBERG ... owa der wochsd ned fur mein Haus ... :cry: :cry: :cry:

"Wozu steigt man auf einen Berg?" - "Weil er da ist." (Star Trek V wenn ich mich nicht irre)

Gruß

Gold
 
a berglonmdschoft is so ziemlich die schenste, vur ollem mit vü schnee.
mir dad des vioi taugen amoi a winterbergwonderung zu mochen fir a poar tog ...
 
oiso berg mit schnee san scho schen, owa i hob imma ongscht, doss nochand jemand auf de idee kimmt do owazumfohrn - und ski san so üwahaupt ned mei metier :rolleyes:

btw i hob jetat a bissl doom3 ongfongen - oiso des isch scho guat gmocht, und gonz scheane schockeffekte homs a, do hot sich scho a bissl wos don seit doom1 ;)
 
Sport ... *brrrrrrrrrrrr* ... mi beidlts ...

Da aanziche Spuad den i moch ich professionelles Nasnbohrn ... fia ois aundare füü i mi z'oid und z'madig.

@ Ginseng: Okee, i gib da recht ... san scho schee, so Schneeberg ... owa auf Büdln ... drauf ummadumkräuln muas i ned ... :D

Und waumma obn is host a wundascheene Aussicht ... fia mi nua relevant waunst per Bahn / Sessllift (wauns nix ondars gibt - in Gottes Namen) oda Hubi auffetransportiert wiast ...

Gruß

Gold
 
Mo'ään!

wos beag ongeht, hin und wieda lossi mi scho zu so ana kraxlarei hireissn, owa i schaug doss ausnomen bleibm damit i mi net zvü riah ;).

@doom: a freind vo mia hot des a gspüt und hots donn wieda aufgheat weua zu schreckhoft dafia woa :rolleyes:.

@goldi: jojo star trek 5 is a fülle genialer zitate :D.
 
morgn oda so

oiso momentan hots wida temparaturn, do waas ma jo anfoch ned wos onziachn...des üwafordat mi wirklich, i bin in soichn momentn wida mehr geneigt de bewegung zugunstn der nacktheit im öffentlichn raum voranzutreibn :rolleyes:
 
morgn

oiso i hob mir jo eigentlich seltn wos üwa a forum auszurichtn, owa bevor ma no weita owerutschn - sers gin :hy:
ugly.gif
 
Des san jo schlimme Zeitn do herin. Woa a scho amoi rosiga bei uns do. Wo san den olle hi? Najo, i bin nu do!

Morgn!
 
Gonz gsund nu ned, owa mir gehts scho wieda besser. Des hast, i muass mi nimma so oft schneizn, nimma so oft huaschtn und Kopfweh hob i ah kanns mehr. Ob des on da Floschn Wein glegn is, de i gestan trunga hob? :D
 
jo des is jo a richtige invasion do harinnen :eek:

sers :hy:

btw thx bb, du mei stoiza retta

ugly.gif
 
Donn invadier i a glei amoi :D:

Do bini wieda. De letzten tog hobi gonz vagessn zum einischreibm weu i in gedanken bei am potentiellen nebenjob fia mi gwesn bin. des is olladings e nix wuan hobi heit erfoahn, somit hobi wenigst wieda weniga stress :D.

@bk: guate bessarung wünschi, trink am bestn voabeugend no a floschn wein ;).
 
Griaß eng!
So, i hob gestern a poa Bier trunka und bin draufkumma das ma heit sogoa nu besser geht ois gestern. Oiso, alkohol is bei ana Verkühlung do ned so schlecht.

Fü Spass AA
 
Mo'ään!

Ondraseits bini gestan draufkumma doss Alkohol ohne verkühlung a wos feines is :rolleyes:.

übrigens bk: i woa heit zmittog im da luigi, des is wiakli guat :D, donksche fia den tipp :top:.
 
Zurück
Oben