• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

scho erledigt - hob wos nettes hingschriebn :p herr freweiser ^^

vielleicht nu an kaffee und a poor :keks:? :D
 
do wirst net vü probleme habn bei meine 52.5!! kilo ^^
so bin jetzt eh fertig nochm fitness studio :)
i geh duschn
 
Salute, na dann meld ich mich auch mal. ;)
Bevorzuge aber deutsch und nicht G'schert, von daher :)

Entweder sind hier doch recht viele Österreicher oder es sind 66 Seiten Spam :clown:
BTW: Das is schon ärgste Rufschädigung die hier zu Tage tritt =)
 
morgn

und sers neiche und oide :hy:

btw wonn i grod so lies - hob i wos vapasst :confused:

@prakk: der link in deina sig is :top:, owa du waast eh dosses den stream sogor scho offiziell gib :)
 
Prakk schrieb:
(...) Bevorzuge aber deutsch und nicht G'schert

Entweder sind hier doch recht viele Österreicher oder es sind 66 Seiten Spam

I bevorzug "G'schert" - wie du es abfällig zu nennen beliebst, Punktum.

und i geb da mit beidm Recht ... Nur 66 Seitn? Kumpls, mer miassn mehr schreibn ...

GreeZ

Gold
 
huhu :hy:

wos gibts neies? gehts eich ollen guat?

ps: endlich wochenende *froi*

€: polizei hot grod ongrufn..... mei hund is vom zug erwischt wordn :(
 
servas!!!
a poar freind und i mochn klane filme zusammen... beim ersten hob i mitgspüt, beim 2tn dann nimma(weil a freind von mir net vüle schauspüla ausm oiden film im neichn woit)
najo unser neicha film is hier derzeit auf platz 1 :) do gibts unseren oiden film undn trailer eh zum download (in halbwegs guada qualität) i weiss nur net ob des scho die version is mit den verbesserten "special effetcs" ... da erste film wor jo nur a spass... der 2te is scho ernster
so lange rede kurza sinn! saugts eich den film und sogts ma wie a eich gfällt! oda am bestn glei beide :)
PLATZ 1 SIMMA!
KLICK MICH
 
@mighty: des tuat ma lad, beileid :(

@goldi: wonns ned reicht mia hom jo no zwa threads im archiv ;)

@aa: wia haasn de zwaa fülme, ned doss i de folschn dawisch
 
der bessere, der neiche hasst ex memoria
der oide... sebh sisters oda so... oba unser film is eh platz 1... afoch nur draufklickn
a bissl weida unten steht daun... andere filme vom autor(auf english ^^)
 
Originally posted by Ginseng (...) @goldi: wonns ned reicht mia hom jo no zwa threads im archiv ;) (...)

Ahjooooo .... *HirnHau* ....

@ Mighty: Auch Beileid von mia ... warum hast eahm aa beibrocht Züge zu apportieren ...

@ Cecil B. deAgainstAuthority:

Euchare Machwerke schau i ma von dahaam an ... werd dann mein Sämpf dazuagem ... *hrhr* ....

GreeZ vom

Gold
 
@prakk: der link in deina sig is , owa du waast eh dosses den stream sogor scho offiziell gib

Richtig, der offizielle is aber ein wmv stream oder so. Der inoffizielle ist ein ogg Stream, und die qualität liegt extrem weit vorne.

@goldibergus: g'schert isses ja nun auch ;) ich tu mir schwer da mitzulesen, es reicht ja wenn man einfach die ausdrücke übernimmt un need ollawoi so schreibt dassd di da näxte nerma vasteht... oder?
Wir sind ja keine Bayern :D
 
Originally posted by Prakk (...) @goldibergus: g'schert isses ja nun auch ;) ich tu mir schwer da mitzulesen, es reicht ja wenn man einfach die ausdrücke übernimmt un need ollawoi so schreibt dassd di da näxte nerma vasteht... oder? (...)

Souwiesou kloa *hrhr* ... mir, de johrhundateoide Geheimgesööschoft der Threadtippsla, san in fost jeda Hinsicht dolerant do herinnan :D

GreeZ vom

Gold (Ohne "i" - wenns recht is :lol: ) bergus
 
@aa: oiso i muas sogn :top:, de san wirklich guat gmocht, grod a vom sound her (mei favorit warad auf de schnelle de waffn ausm ex memoria :D)
na owa bin richtig beeindruckt, hobs an haufn orbeit einegsteckt und echt guate ideen san drinnen - von da oskarreifn schauspüleistung gor ned zum redn ;)
ajo, und de choreographie im erschtn, do schlumman jo klane barishnikows :D

do taucht natirlich de frog auf, wen du denn do gmimt hosch :D


Prakk schrieb:
Richtig, der offizielle is aber ein wmv stream oder so. Der inoffizielle ist ein ogg Stream, und die qualität liegt extrem weit vorne.

jo schaug nochand hon i wida wos glernt - obwoi mir des no nie aufgfoin warad ;)
 
Mo'ään!

Meina söh, glei zwaa seitn zum nochlesn, des pockt mei schwoches heaz net :D.

@mighty: mei beileid, hobts es leicht a Zugstreckn in da nähe?

@AAfüme: des heat si vüvasprechend o, weadi ma glei onschaun
 
gutn obend :hy:

zug fohrt gonz in der nähe jo :(

früha wor mit mein onkl meinen hund holn und donn hom ma ihm zur Tierkörperverwertung gführt...
den onblick werd i glab i nie mehr vergessn.... :(
 
sers gustl :hy:, du nervnstorka tutor pocksch des schu ;)

@mighty: i waas no wia mei kotz eingschläfat wordn isch, des isch brutal - mia homs nochand bei am freind im woid vagrobn, owa des mochts a ned bessa...
 
i kenn des a mighty und ginseng... 2 hund, 3 katzen, 1 nager ... war teilweise richtig org :( ... na i wü gor net draun denken

@filme: der erste film is scho a bissl älta - 2002 oda so, oba in dem spü i mit :)
i find oba mei schauspielerische leistung scheisse, oba da des bei mir immer so is (des is mei einstellung :rolleyes: ) is des nix neichs
 
:( .....

und welcher bist du?

btw... hot da schon amol ana gsogt dos bei dir ein "T" im namen fehlt? :eek:





















:p dummer schmäh zu später stund... bitte um verzeihung :keks:
 
noone knows :)
na ich bin der in der badewannen szene... warum wohl :rolleyes: :D wobei wenn ich grad dabei bin mich mal zu loben: jetzt schau ich natürlich noch viel besser aus :D :p ;)
 
Zurück
Oben