• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

s006.gif
, Neicha!
 
jo, i moch jo werbung für aich ;).

wei wia österreicha miassen zom heudn, gell ;)

wia gehts eich leudln?

mfg pyro
 
morgn

und sers de neichn und oidn :hy:

@wow: i waas ned, i hob a abneigung gegn so gschichtln de monatlich wos kostn :rolleyes:

@wetta: i lies de ganze zeit wos von wintaeinbruch und bei mir scheint de sun auf de grünen wiesn - blöde mediale wirklichkeitskonstruktion :rolleyes:
 
es is somstog und i was no ned wos i tuan soi :confused:
i wü ned in die bauandisco geh ................
 
Mo'ään!

Servas neiche, ois guate und vü glick schnö zomgfosst und hoffentlich net zspot ;)

Ginseng schrieb:
@wow: i waas ned, i hob a abneigung gegn so gschichtln de monatlich wos kostn :rolleyes:
Geht ma ähnlich. owa wos wüst mocha ohne strom, gas und telefon :ugly:.

@geni: i hob a nua de möglichkeit dossi jetzad in wös ins schülerpub geh - wos sois i stöh mi meim schicksal :D.
 
genmanipuliert schrieb:
es is somstog und i was no ned wos i tuan soi :confused:
i wü ned in die bauandisco geh ................
i geh jetzt aufn ball... matura-ball um genau zu sei wei jo i jetzad in de 8te geh (wor jo die letztn johr a am ball)
sogs jo imma wieda: nobel geht die welt zugrund'

:D
:hy: schenes we nu!
 
morgn

oiso i bin jetzat wohl zu spät fia a samstag-abnd-prgramm, owa wonns enk tröstet, i hon den obend im zug vabrocht :rolleyes:

@ungust: jo du host jo eh recht, owa es herrscht in meim bescheidenen hirnkastl anfoch no a sperre, computaspüle aufs gleiche level wia betriebskostn zu hebn ;)
 
es samstag abend programm is jetzt nimma so intaressant, eha des montag morgen programm ....
 
Ginseng schrieb:
oiso i bin jetzat wohl zu spät fia a samstag-abnd-prgramm, owa wonns enk tröstet, i hon den obend im zug vabrocht :rolleyes:
Wieso wos hostn in Zug g'mocht? Bauerndisco in an Zug? :D

Hm i hock in da Hockn und mir is fad - heit is ma de zweite Festplattn abcrasht mit 100 GB Daten (die wos i vorher oba sichert hob... puuh). Jetzt kaun i net vü do mochn ohne de Datn. Muass auf de neiche Plattn woartn.
Und da Kolleg gegenüber hot an Virusproblem, scannt schu poar Stund sei PC und kaun ah nix oarbeitn.

Montage ghern obschafft. Oba echt.
 
Gorbag schrieb:
Wieso wos hostn in Zug g'mocht? Bauerndisco in an Zug? :D

jo do is voll de post ogongen, i und de ondan fünf hansln de no im zug worn hom voll aufn putz ghaut :rolleyes:

i find nix bsundas guats oda schlechts on montagn, es is imma da gleiche krompf wonn ma am vorobnd en erschtn glühwein da saison hot kostn miasn...
 
Mo'ään!

I sogs eich buaschn ma leant nia aus - leida net ollaweu auf de ongenehme oat :(.
i zum beispü hob glaubt hämorrhoiden san wos wos nua oide blade und schwongare griagn. i bin eines bessaren belehrt wuan und hob in foige dessen voagestan mein allerwertesten untas messa legn miassn :eek:.
wenigstens bini des klump jetz los, und a weng lustig vo de 3 vaschiedenen schmerzmittel bini glaubi a ;).

outing olé :D.

des woa jetz wenigst a gscheide ausred zum net einischreibm :rolleyes:.
 
Mein Glückwunsch zum Wegschnippeln der Krampfadern


Wie merkt man die ??? Hab mir noch nie darüber Gedanken gemacht :confused:


Host schmerzen beim "Afrikaner abseilen" :D :D
 
morgn

@goldi: dafia doss des olles glesn hosch krigsch a fleißbüldl :D

@ungust: gibs zua, du host es lei mochn lossn um dei opfarolln zu untastreichn ;)
btw i hätt ni glaubt doss i amoi sowos do einaschreib, owa in anbetracht der umständ: pics plz
ugly.gif
 
Ähm jo, griaß eich. I wü ka Büdl sehn. Owa i konn de tröstn, Ungust. Jeda dritte hot Hämorrhoidn. Nur es muss se ned jeda wegschneidn lossn. Soi hassn, es konn uns olle dawischn.

Zu meiner Loge: Sche longsom wirds wos mit an Job bei mir. San zwoa nur Studentenjobs. Owa zum Göd verdiena soits reichn. Mal schauen wies weitageht. Wos mi wirkli nehman und wos mir a spass mocht.
 
Mo'ään!

hehe heazlichn donk fia eicha reges interesse :rolleyes:.
büdln wean glaubi nix, jetz schaut mei oasch e nimma bsundas aus und wosa weggschnittn hot hobi beim oatzt lossn :D.
a beschreibung konni maximal onbieten: so a trum hot (bei mia) in etwa de gress vo am kirschkern, rund herum haut und drin a bröckal geronnenes bluat - wea jetz grod beim lesn wos isst - :p.

@bul: wos schmeazn ongeht, i muas zuagebm i hob mi bei dea tätigkeit scho mehr amüsiat :(, des soit si owa hoffentlich boid gebm.

@bk: grats zum studentnjob, wos mochstn? i hoff net flugblattln vateun ongesichts vo dem wetta ;).
 
Zurück
Oben