• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Bul-Karasmion schrieb:
Ttzttzt ihr verbinds des Wort Weihnachten mit Glühwein, Glümost und Keks


Hobts wider nix aundres zum tun als zu saufn und fressn :D :rolleyes: Weihnachten solt jo a "besinnliche Zeit" sein :angel:

Ich besinne mich eh auf die wichtigen Dinge des Lebens: Fressn, Saufn, B****n und Schlofn ... braucht ma mehr? :D :D :D

Die Reihenfolge is ned bindend - kann variiert wern *hrhr* ...
 
Goldbergus schrieb:
Ich besinne mich eh auf die wichtigen Dinge des Lebens: Fressn, Saufn, B****n und Schlofn ... braucht ma mehr? :D :D :D

Die Reihenfolge is ned bindend - kann variiert wern *hrhr* ...

wahre worte :top: :D
i wass net, oba i hoit net sovü von dem fest - geschenke sand zwoa imma net oba des wors daun scho ^^
 
i finds nur lustig weil ma do efta ois sonst mit de leid gmiadliche festln feiert, weihnachtsmoakt geht und ausserdem gibts immer und übaroi so an gmiadlichen geruch nach zimt, nelken, usw.
 
Nimloth schrieb:
i finds nur lustig weil ma do efta ois sonst mit de leid gmiadliche festln feiert, weihnachtsmoakt geht und ausserdem gibts immer und übaroi so an gmiadlichen geruch nach zimt, nelken, usw.

Schau da amoi de Mundlfolge üba Weihnachtn an ;)

Aber du hos naddürlich ned unrecht ... wenn man es schofft SO zu feian wia du schreibst kauns wos sehr scheens sei ...

Mei, was hab i mi ois Kind auf's Christkindl gfreit ... ois man mir dann amoi erklärt hat dass ka Christkindl gibt bin i aba sowos von vafoin ... des hot mi gezeichnet fia mei Lebn ... und jedesmoi z'Weihnachtn waun meine Gschroppn furm Baam stehn fiacht i mi vur den Tog an dem's draufkumman das "nur a Schmafu" is ... irgendwia wars friaha do aundas ................
 
wie jung sand deine kinda goldi?
i kaun mi gor nimma draun erinnan waun ma meine eltan, dazöhlt hobn bzw i drauf kumma bin, dos ka christkindl gibt :irre:

jop, punsch mog i a z'weihnochtn :D
 
de mundl-foign kenn i goa ned.. siags oba a ned oi z´oft.. wobei.. a unikat isa jo scho.. *g*

zumindest is weihnachten a grund dasma de gaunzen verwandten wida moi siagt. gmiadlich bei de eltern trifft und olla zaumkuman.. find i meistens recht sche
 
Mo'ään!

Age jetz hobts mi on weihnochtn erinnat und doss no ka anzigs gschenk fia familie und zuagmutete hob :eek: - vielleicht wiads des joa jo wiakli amoi a stobmixa goi ginseng ;).

Wos Weihnochtsmärkte ongeht: Waradn wiakli a feine Soch, wonns de a "indoor" oda im Juli gabad :D - mi mit mehrere pünsche knopp auf betriebstemperatur hoitn is net meins :rolleyes:.

@christkindl: i glaub meine eltern hom des imma recht realistisch ghoitn und gsogt doss de gschenke vo eana san. So gseng is da kelch da desillusionierung on mia voabeigonga - owa zu wöchem Preis?
ugly.gif
 
sers :hy:

@ungust: jo sigsch, guat dossd no wos in da hintahond hosch, und wonns lei a stabmixa isch
ugly.gif


außadaem mecht i mi dir onschließn, glühwein und so isch jo gonz nett, owa ned in da költn draußn :rolleyes:

desweiteren muas i no drauf hinweisn, doss im wortpaar "besinnliche weihnochtn" a fehla vorliegt - des haast "besinnungslose weihnachtn"

schließlich dads mi a interessiern wia oid de klanen goldis san ;)

und zum abrundn: es gibt gor ka christkind? :eek: :cry: jetzat wocklt mei weltbild...
 
i was ned.. glühmost und glühwein dring i scho gern draussn wenns sche koid is, es schneit und nur des heisse nass vor dia die aufwärmen kau.. z´lang is hoid nix, oba so lang mas aushoit findis bessa ois drina
 
Gruß, verehrte Mitleser!

Des mit meine Kinda hot se erledigt ... se ham ma erklärt dass des längst scho wissn, dass des Christkindl i bin ... und da Osterhos aa ... und jetz komm i mir vua wiara Pfingstochs' ...

Ajo - De Klaane is 11 und der Klaane is 8 (Am 9. Dez)

Nur das ned foisch vastandn wird: I mog aa Glühwein- und Punschstandln ... nur: alleweil wenn i zu sowos hinhaatsch weu mi durt wer treffn wüü blost a derartig eisiga Wind ...

I mag Ködn.

I mag Schnee.

Aba i hoß in Eiswind.
 
oba weihnochten is jo eh a sche obwoi ma was dasn goa ned gibt, in weihnachtsmann (christkind, etc.)
wenns a grosser weihnachtsmarkt is san eh so vü standln das goa ned so blost.
zumindest bei dem am hauptplotz in linz ises so, das do nirgends so richtig ziagt
 
Also wenn i scha mol auf an Christkindlmork geh (***) :rolleyes:

dann will i scho draußn stehn, wo da schnee liegt, und da rauch vom glühwein aufsteigt - und du , nur um den erfriehrungstot zum entgehen , no mehr vo der Brühe schluckst


*** letztes johr worn meine hawara und i so gestört in da birn, das wa auf jeden noch so pimpeligen Christkindlmorkt gaungan sein , sogor noch Wien und Salzburg gfoarn über WE nur um in da Kötn Glühwein zu saufn :autsch:

in Salzburg worma schon um 9 uhr doatn und ab 12 Uhr hom die Kinder von die Standlleit ausschenkn müssn, weil die Eltern scho so bsoffn worn, weils mit uns mitgeschüttet hom :flame:
 
servas
a nette gschicht Bul-Karasmion ;)
@eiswind: wenns koid is und ka wind geht, gehts eh, oba der wind mocht ollas um 10 grad koida - i mog den a net(oiso nur den koiden net ^^)
heia wor i a scho am christkindlmorkt, oba an dem tog wors ganz sche koid und a wind is natürlich a gwesen :rolleyes:
is net gaunz meins ^^
 
najo.. des mit de kinder die ausschenkn miasn weil de eltern augsoffn san find i goa ned so supa..
dasi moi noch wien gfoahn wa wegam weihnachtsmarkt is ma nu ned eigfoin..
 
morgn

hm, a tour de glühwein, isch natürlich a ka schlechte idee ;)

owa sogs ma im ernscht, wos san des fia "interessante" avatare gwurden? :rolleyes:

edit: waaah, i bin a adventkronz, i kriag de krise :cry:
 
Ma gehts mir barnacle heut .... mi fäud ois an ...

Bul-Karasmion schrieb:
(...) *** letztes johr worn meine hawara und i so gestört in da birn, das wa auf jeden noch so pimpeligen Christkindlmorkt gaungan sein , sogor noch Wien und Salzburg gfoarn über WE nur um in da Kötn Glühwein zu saufn (...)

Oiso es gibt scho schlechtere Gründ um noch Wean und Soizbuag zu fohrn ... i sog nur: Fuaßboimätsch ... :D

Owa wauns woits und a Sesschn mochts do in Wean hupf i aa auf an Liter vurbei. De Wööd hoit ma eh nur mehr im Rausch aus ...

I persenlich muas ned Punsch oder Glühwei ham ... i nehmert liaba an Jagatee ...

Aber in da Not frißt da Teufl bekannerweis Fliegn ...

@ Gin: Nimms leicht ... I bi - wia du aa - a Skeleton Mage - bin aa a Adventkranzl ... sehr sinnig *hrhr* ...
 
Bier Bauch schrieb:
hmlol wos isn mit de avatare hier los? :D

zervaaaaaaaaaaaaaaaas mitanonda! :hy:

Dere Baucherl

Mach da's leicht - schau da in Gin und mein Post an ... und schau am Kalenda ... du wirst feststön, das Weihnachtn kummt - und de von inGame ham dem Forum 's Weihnachtsmützerl aufgsetzt ... Thats all.

Du wirsd ned so bleim wiasd heit ausschaust ... *hrhr* ...

Bierbauch.jpg
 
sers bb :hy: - a scheans kranzerl bisch :D

owa i dad gern a vaständnisfrog an en herrn threadweisn richtn - wiaso weihnochtn do harinnen? dea komische brauch geht mit d2 jo ungefähr so zsammen wia da khg und a fahrradlverleih :rolleyes:
 
Zurück
Oben