• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Prüfung hinter mir, Sommer antreten zum Nachzipf morgen kommt Prüfung N°2 und die Lehrerin is krank.... bekomm ne Ersatzprof. wenn die mich was fragt was i ned was - He no nie was davon ghert des homma nIEEEEEEEEEEe gmocht
 
morgn

irgendwia kimmt ma vor, es breitet sich so a entsponntes gefühl der geschafftheit aus - find i guat :D
 
so, i hon jetzt so ziemlich olles nochgebrocht, aber i muas noch a poor sochen nochbringen für a positive noten.... do sitz i locker wieda des gonze wochenend zuwi

schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaß
 
damnit... wor grod mit 2 freindinnen in excalibur city
nochdem ma geessen hobn, wor ma "shoppen" und i hob sogn müssn, wos eana passt etc ^^
nochher einkaufn: sie hobn neben süssigkeiten und gwaund a a bissl wos zum saufen gkauft (rum, tequila, heineken)
...
i hob ma daunn 60 flaschln bier ghoit ^^
40 ghern mir :D

supa tog!
btw gta san andreas is leiwand
 
Leidln

I ojs Schwechata wor heit in


Innschbruck
Sojzburg
Linz
Münchn

i sog eich, mir duat da hintan weh von 11 Stundn sitzn, des glaubt ma eh kanna

:D
 
morgn

@aa: na hoffentlich kimmsch mit dem vorrat bis zum wochnend ;)

@serr: mei innschbruck, stehts eh no oda?
 
Mo'ään!

I sogs eich leit es is fuachtboa. Mei geiz hot üwa meine Prinzipein gesiegt, de letzte Bastion des anachronismus is gfoin: i hob ma a handy kauft :D.
ob jetz bini imma und übaroi stör und überwochboa ;).

@AA: host leicht no wos gröberes voa mit de zwa mädln? :rolleyes:

@serr: Wia bistn zu so ana rundreise kemma?
 
UnGUST schrieb:
i hob ma a handy kauft :D.

mei das i des no daleb - geht scho ungust her mit da numma :D

@AA: host leicht no wos gröberes voa mit de zwa mädln? :rolleyes:

so, des zagt ma wida mei affinität zum alkohol auf, es anzige wos i mitgnommen hon vom posting wors bier :rolleyes: - in dem sinn, guate frog :top: ;)
 
UnGUST schrieb:
@AA: host leicht no wos gröberes voa mit de zwa mädln? :rolleyes:
dafür brauchn die bzw i kan alohol :D

wow is des leiwaund wenn ma ka schui hot und nix zum tuan... gta san andreas spün und fort geh.. so passts ;)

am freitog bekumm i mei matura zeugnis und am samstag gehts auf nach kreta - freu
 
jooooooooo i hon mei prüung gschofft !!
haha jetzt wird des gonze wochenend durchgfeiert .

^^
 
morgn

amol a kollektives gratz an olle, de jetzat grod no irgendwos gschofft hom :top:

und damit i mei lichtl ned ganz untan scheffl stelln muas, i hobs gestan seit longem wida amoi gschofft a scheans bierglasl zu erbeuten :D
 
geila fred!
is moi supa das ma ned imma hochdeitsch schreibn muas das an ana vasteht :)

der suma is ah ah hamma is zwa scheiss hass aber i habt schui gschafft (zward matura ned awa des hol i im herbst nach) und fohr mit da klass ind türkei auf maturareise :D
 
Mo'ään!
Es is a Wahnsinn, i häng schreid drin mit meine Prüfungen, owa wenigstens hobi heit wieda zwa owabogn ;). jetzad steht nuamea no a fade pädagogik-prüfung und a lächerliche 6-seitn oabeit zwischn mir und em somma.

Ginseng schrieb:
und damit i mei lichtl ned ganz untan scheffl stelln muas, i hobs gestan seit longem wida amoi gschofft a scheans bierglasl zu erbeuten :D
Des schlogt natialich ois :D.

Owa a ansonst heazlichn glückwunsch on olle absolventen und servas bogol :hy:, sche doss imma wieda leit einafindn ;).
 
morgn

i siach de ferien greifn um sich - na donn fröhliches staustehn :rolleyes:
 
I bleib daham, vielleicht fohr i a poa Tog noch Kärntn (und des a mitn Zug), owa sunst bleib i daham. Najo vielleicht fohr i a a poa Tog noch Wiesn owa sunst bleib i daham ;)
 
morgn

@bk: oiso i siach scho, du bist en somma üwa untawegs :D

sinsch nix neichs unta da sun...
 
Mo'ään!

I muas gestehn bei mia breitet si a de ferienstimmung aus. Zowa hots grod an schnürlregn voa da tia, owa da kriagt ma wenigst ka schlechts gwissn womma voam computer sitzt ;).

@bk: na donn vü spaß in kärntn, wiesn oda sunst wo :rolleyes:.
 
Zurück
Oben