• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

griaß eich und ois guade an ginseng!

i warad a do tat i sog'n, aus tiroi ausm unterlond :)

etz geh i wieda spün, pfiat eich


ps: dea thread is etz scho 1 jahr und 2 tag alt !
 
morgn

scho supa, wonn ma ausm fensta schaugt isch sofort kloar, es is somma :rolleyes:

egal, i hupf heit wida in zug und ab in de tirola heimat, schaugn ob de berg a brav wochsn :D

@BoArDa: donkschen fia de guatn wünsch, a wonn sich mia da konkrete onloss momentan vaschließt ;) - owa tirola sein vabindet jo per se :)
 
Mo'ään!

@ginseng: fia glückwünsch brauchts kan onloss - in dem sinn ois guate a vo mia :D
Und pass guat auf de berg auf, sunst gschicht eana vielleicht no wos ;).

@boarda: wommas genau betrochtet is dea thread de 5. (?) auflog glaubi - da original start thread liegt scho einige joa mea zruck - i moa do bini sogoa no ind schui gonga :rolleyes:.
 
morgn

oiso de berg san no do, olladings liegt auf eana jetzat schnee :rolleyes:
 
servas

noch 2 wochn kreta bin i wieda zruck in wean!!! home sweet home, oba a scheiss wetta
(beweis)fotos folgen :D
 
Wänn scho dänn scho, muaß an XIberger ou amol eappas säga.


Und zwoar, lond des Stiegl und trinkand liabar a Mohren, oder a Fohrenburger, schmeckt besser und ma kriagt kon Kater (ok, fascht).

I han grad an Wurmhöringer Rausch dinna, isch ou guat.


Sewas,
die KatzeTrudi
 
morgn

noss isches

sers neiche :hy:

@aa: und wo san de büldln? ;)
 
Ginseng schrieb:
@aa: und wo san de büldln? ;)
de kumman noch ^^

derzeit hob i net so vü zeit... i orbeit auf an großen kongress in wean und nochher moch i den führerschein... und und und ^^

btw servas an olle :hy:
 
morgn

sers bb, schen dossd einaschaugsch :hy: - und neichs gibs ned vü, mia wortn olle auf de bilda vom aa, dem freizeitgestresstn :D
 
Mo'ään!

Duat lad wonni do jetz a bissi sporadisch einigschriebm hob, owa i woa grod a wochn auf urlaub ;).
womma grod dabeisan muasi mi scho wieda vaobschiedn, i foah mit da zuagmuteten und a poa freind fia 10 tog noch spanien :D.

Insofern hoffi es mochts eich a schene zeit, vü sopaß und bis in 10 tog :hy:.
 
Griaß eich, is jo übahaupt nimma vü los do herin. Bei mir gibts a ned vü neichs. De Orbeit mocht ma nu imma Spaß, heit derf i eh wieda vo 16 - 21 Uhr hackln. Owa wia gsogt, es gfoit ma guad und i konn a wengal a Göd vadina und mir in an bis zwa Monat endlich an neichn PC kaffn geh.
 
morgn es urlaubs- und arbeitsvoik

@ungust: nochand vü spaß, tuats hoit ned grod im woid grilln guat
ugly.gif


@bk: des klingt jo eh gmiatlich - glabsch es geld reicht nochand a fia a eigens papa-schlumpf-kostüm? ;)

@aa: tschuldige aa, i wü di ned unta druck setzn - i waas scho, noch da matura fongt da streß erscht o, der ernscht des lebns übrigens a :D
 
@Katze Trudi: NAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAAAAAAAAAS?!

noch an XI? gits jo ned! und i han gmoant i bin aloanig im grossa wieta forum!
dinam dialekt noch zum schlüssa bisch irgendwo vo feldkirch ufwärts hera... :confused:
 
morgn?

i trau mi jo boid lei mehr pfeifend in den thread do eina :rolleyes:
 
war zu faul jettz die letten 150 seiten zu leen

also kurz und bündig

ich bin Österreicher (wien)
 
servas neicha

was kann es schöneres geben, als ein onkel zu sein :D

hob a bissi stress(führerschein, hackeln, etc) und darum nu imma kane fotos... oba boid - hoff i (i wort jo selba auf mein "verbindungsmann":p)
 
ich hab dir schon innem andern thread gesagt ich kenn dich!!!
ich war auch kundmanngasse

allerdingsn paar klassen unter dir (2) ^^

also ich war im jahr 2003//04 in der 5d hab aber schule gewechselt(durchgefallen hatte groß-.- kv)


du hast maturiert dieses jahr gell??
8c oda????
 
ups, daran kaunn i mi goa nimma erinnern ^^
oba da worn a scho vülle we's dazwischen... und a matura-reise... wos erwartest? :p

jop i wor in da 8C
 
Zurück
Oben