• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Robbisch mit 2 b :p

Hab btw. scho des neiche Album

flyer-kpunkt-19_10.gif


seids herzlich eingeladen :clown:
 
A Französin wie ausn Bilderbuch
lange braune Haare zartes Gesicht wie ein :angel:
schöne braune Augen und die "Augen" eine etage Tiefer waren a ned zu verachten... :D
zur Abrundung nice ass und lange Beine
typische Französische 2deutigkeit und immer guat drauf

glaubts ma da bist scho alla wneg da Proffesorin gern hinganga und glernt hab i was hab zumindest die Nachzipf backt

in deisem Sinne i wa rgestern saufen und hab was mit ana kopt dei is gegenteil vo da Lehrerin war....
 
Oiso irgendwia vasteh i den zsommenhong vo da Musi und da Lehrarin ned. Owa vielleicht is afoch nur in dem Sotz de Intapunktion vanochlässigt wordn und de zwa hom übahaupt nix mitanound zum toa :D
 
I glaub do is wer valiabt. :p
Owa a oids Sprichwort sogt: Französisch lernt ma nur im Bett! ^^

Btw :hy: Robbisch

@Sir: Kurz gsogt: Schiach!!! ^^
 
Leit was los posts amoi wida wos sonst fliagn ma vo da 1sten seiten

Ostkreutz Rockt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 :diablo: :diablo: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ok!

I bin heit des erste moi mit mein prelude gfohrn - GEIL!
Derzeit wird a klanes Service gmocht, damit ollas passt wenn i am Wochenend ins Woidviertl fohr. I gfrei mi scho auf die Autobahn bzw Freilaundstrossn. :cool:
 
Würd mal nach Bayern fahren kannst ja mal ausprobiern wie lang die Piffge braucha bis dei mit ernara Porsche Kraxen noch kemma :D :D

Wo ma grod beim auto san wann i mir ned ihr wechselst du dei wie i die Freundin oder ihr i mi:angel:
 
Ginseng schrieb:
und nochand wohl finanzminister, der weg isch offenbar scho vorgezeichnet :D
I warad a guada Minista. :D
Oba Politik warad nix für mi, i bin vü zu ehrlich und sog wos i ma denk. Eigentlich eh nur guad, oba in dem Gschäft schaut de Woit aundas aus. ^^
 
A wos, oiso soweit i mi erinner hot des nur nu kana probiert.

Vielleicht soit ma se bis in de hohen Positionen liagn und nocha donn voi ehrli sei. Ma de daradn bled schaun. :D
 
Najo, is zwor a schlechts Beispü, obe es gibt Politika die sogn, woss sa sie denken. Früher da Haider und heit teilweise da Strache - oiso zumindest kummts mir so vur. ^^

Ajo, grod die erste Ausfohrt gmocht. I sog eich - DES IS GEIL! und i bin a Anziehungspunkt für junge Leit - is jo doch a Sportwogn und do drin sitzt a junga "Bua" = Ich. :D
 
morgn,

mei, statussymbole san scho a supa gschicht :D

ajo, wonn da thc strache sogn dadad wos er si denkt, donn sitzat er wohl im häfn ;)
 
Jojo a Wiana i frag mi manchmal wia deis Fleckal doch no zu Österreich kehrt:D
Na schmäh owa wann i in Wian bin und i red im dialekt sagt Kena meistens "Wie Bitte könnten sie das bitte wiederholen" najo so is hoid im Regenwoid

mfg

Ps.: i hab die Französisch und die Mathe Nochzipf backt und dafür a Flaschen Jacky und A Kisten o kasiert...:angel:
 
Wien is de beste (und a anzige Stodt ^^) in Österreich!!!

So die ersten Asufohrtn gmocht. Wenn i a Video von mein Handy irgendwie auf mein PC lodn kennt, daunn darad is eich zeign. ^^

Oba es wor eh nu laungsam - nur 220. Woit des Auto net in den rotn Bereich drahn.

Statussymbol? Pah, des a Hobby - genauso wie ana den Tick hot sein PC die gaunze Zeit zu pimpen. ^^

edit: Gz Heinzi!
 
Sers AA!

Gestan um dreiviertl 3 hob i auf da Autobaun an Prelud üwahuit, do hob i sofurt an di und dei neiche Dosn docht. Vielleicht worst as jo eh.

Südautobaun ca ba Guntramsdorf Richtung Graz.

D'ehre da
Damo
 
Na wor i net. ^^
Oba vielleicht begegnet ma sie amoi. Auf da AB fohr i meist a net mehr ois 145. Nur wenn ma vorher a bissl noch Kiwara gschaut hot, daunn gehts. :p Und des geht auf Freilaundstrossn bessa. ^^
 
AgainstAuthoriy schrieb:
Wien is de beste (und a anzige Stodt ^^) in Österreich!!!

Des untaschreib i moi ungschaut. Bin zwoa a Zuagwondata, owa jetztn a scho seit ca. 5 Joha in Wean. Und won i gelegentli noch Graz, Klognfurth oda Linz kim, denk i ma i bin in an greßan Dorf :D

Gratulier Heinz zua bstondenen Prüfung.

So, jetzt n hob i grod s erste moi neiche Saitn auf meine 3 Monat oidn Gitarr aufzogn. S wor a Herausforderung, owa i hobs gschoft.
 
Zurück
Oben