• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

GZ zum Zivi ende

Ajo und i geb euch an tip Sir Karl- Heinz Schoppenhauer is da Namen vo mein Nachbar^^

Mfg
 
AgainstAuthoriy schrieb:
Wos für Gitarr host?

So hob heit mein letzten Tog ois Zivi ghobt. Jippie!

Oiso aus Zivi so große Autos fohrn is scho schlimm. Wonn i des domois gwußt hät, das de Zivis so vü Göd vadienan, warad i ned zum Bund gonga.

I hob ma vor 3 monat foigende kauft:
G0008015_4.jpg

Epiphone Emperor II Joe Pass

A Strat Vaschnitt hob i a nu.
 
morgn wida amoi

wos gibs neichs, btw aa tuasch jetzat lei mehr prelude fohrn, wonns zivi-lebn vorbei isch? ;)
 
4te Schui Wochen und feuts scho fui au dei suckt jetzt scho derbe

Schule kann den ganzen Tag versauen
So awa jetz geh i zum Wiaten a kühles großes Blondes und a Cordon Bleu mit Pommes un Salat

Mahlzeit:D
 
Wenns jetzt no a große Koalition gibt, hob i ma drittes Birtschi erwettet. :angel:
 
No wenigstens hobn die Schworzn so vü valorn! ^^

Hob heit mein erstn Tog auf da Uni ghobt. Gor net so tragisch. :D
 
Jojo AA mit knua Alk im Bluat geht ois :D

Was studiersten eigentlich ?
Hat wer vo euch die Debatte zwischen Dr. Mirko Messner (KPÖ) und Westentaler gsehen
oida da Mirko hat in Westi urdntlich ans eine gwürgt statt Arbeiter und Prollitareat
Gehlerter und Weiterlehren so was hät i ma irgendwia ned vo da KPÖ denkt so überhaupt ned Bauhackler mäßig

MFG
 
morgn,

mei wida a student mehr, da schiast ja die akademikerquote durchs dach ;)

@karl-heinz: i hon lei des gegn en hpm gsechn, wann war leicht der westi vs. kpö?

im übrigen find i es ja ewig schad, dass der orf em strache zu alle diskussionen eingladn hat, am anfang hätt er ja lei zu der anen runde mit kpö und martin kemmen solln - des warad a gaudi gwesn :D
 
I hob des a imma lustig gfunden. ^^

Und Alk im Bluat... gestan wors zu vü - mir is nu imma schlecht. ^^
 
No, jetztn san de Greanen do nu dritta wordn.
I hobs jo olle wö gsogt.

Sunst tuat se owa a ned vü do herin.
 
Najo, wenn olle 2-3 Tog a neicha Post do herin steht, konn ma wirkli ned davo redn das se do wos tuat.

Vielleicht spüt jo do a nu wer herin. Om 30.11 kummt da Börning Krusäda ins Gschäft.
 
I hass WOW habs a halbs jahr gspielt meine Freunde a mir haben sie nur mehr in MC Ony BWL oder in welcher scheiß instanz a imma. I hab aufgehört dann an Freund nachn andern dann is besser worden san wida saufen ganga statt MC und ganz ehrlich saufen mit Freunden macht mehr Spaß als irgenda Instanz

MFG Karl-Heinz
 
Des stimmt. A Bekaunnta is in am Clan und MUASS fost jeden Tog spün. A aundara Freind von mir, der a in dem Clan wor, wor net so oft online und deswegn hobns eam auseghaut. :irre:

Btw in letzta Zeit spü i wieda a bissl. :)
 
Nicht Bush ist der Teufel sondern WoW Bush ist nur sein Helfer^^

Wo ma grod beim Bush san habs as a ghört gestern is a Flugzeug in a Manahatner Hochhaus geflogen wann sowas a Moslem macht is a Terroranschlag bei an Amerikaner is a Unfall :rolleyes:

MFG
 
morgn,

also wow hon i no nit riskiert, irgendwie reizts mi nitta. titanquest isch aber a netta zeitvertreib ;)
 
Sir Karl-Heinz schrieb:
Wo ma grod beim Bush san habs as a ghört gestern is a Flugzeug in a Manahatner Hochhaus geflogen wann sowas a Moslem macht is a Terroranschlag bei an Amerikaner is a Unfall :rolleyes:
I bin a ka Freind von de Amerikaner oba des is scho a bissl aunders.
Und i bin davon überzeugt, doss a Terroraungriff wor. Und jo, i kenn die Seitn wo Gründe dagegen sand, oba i kenn a gnau Seitn, die des wieda widerlegn.

Btw i am online at the internetzz!!!! :D

1540253.jpg

Wer meine vurigen Pics kennt, wass eh wer i bin. :p

Tipp: I bin net sehr fotogen. ^^
 
Des is kana vo dem Büdl :D
Wos owa ned hasn soid das i des wa, ogsegn davo is "ned fotogen sei" eh grod a bleda spruch. :clown:

Sir Karl-Heinz schrieb:
I hass WOW habs a halbs jahr gspielt meine Freunde a mir haben sie nur mehr in MC Ony BWL oder in welcher scheiß instanz a imma. I hab aufgehört dann an Freund nachn andern dann is besser worden san wida saufen ganga statt MC und ganz ehrlich saufen mit Freunden macht mehr Spaß als irgenda Instanz

MFG Karl-Heinz

Warum de Leid imma glei de schlechtn extrem Beispü her nemman?
S' gibt a normale unta de obnormaln WoW Spüla. Mei sunstige Zeit, ob Musik, Frau, Orbeitn, Gitarr oder Freind lost se supa mit WoW vaeinborn.

Ned a Spü is schuid on da Schlechtheit vo de Leit, sondan das de imma de Vaontwurtung ogem.
 
Zurück
Oben