• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

D'ehre Neicha

Kumm eina setz di nieda schneid da a Brod owa und trink a Bier!

LG
Damo
 
morgn,

sers neicha :hy:

@damo: dei nosn isch glab i ned so schlecht, wonn i meine ausiheb schaugs guat aus ;)
 
Die GIS hot unlängst vurbeigschaut un i dengmo desses ned glaubt hobn des i kan tv hob(i hobs eh). Kimmt da jetzt die Kivarei? Gübts da Erfahrungsbrichte vun eich?
 
Kaunnst damit rechnan dass ana mit ana vuimocht vurbeikummt de eam bestätigt dass er dei Wohnung betreten derf und des kontrolliert.

*hochdeitschmodus* Sollte sich dann in deiner Wohnung ein Fernseher oder ein zum Empfang von Österreichischenm öffentlich rechtlichem Fernsehen geeignetes Gerät (PC mit TV-Karte und Zimmerantenne oder ähnliches) befinden musst du entweder zahlen oder wirst geklagt. Ist in beiden Fällen teuer. Ausserdem könnte der Kontrollor noch ganz gemein sein und nach Radios suchen, denn die muss man (theoretisch) auch anmelden.
*hochdeutschmodusaus*


Woa erst kürzlich ba ana Freundin von mir aso. De is erst vua ca 1 Monat umzogn und hot ihr ganzes klumpat no daham ba de Ötan ghobt. Des hasst sie hot kan Fernseher, kan Kabelanschluss, kan Radio und scho gor kan PC in da Wohnung ghobt, und natialich a kan Zimmer oder Hausantenne. Des hobn ihr de Leit vo da GIS ned glaubt und san a poa Tog späta mit 4 Leit ba ihr augruckt und hob die Wohnung durchsuacht. Hobn owa nix gfundn und san wieda ohne an wurt gaungan.

Gruß
Damo

P.S.: Die Typen von da GIS muass ma nur ins Haus lossn wenns des Offizielle schreibn dabei hobn des eana des erlaubt. Der Typ der von Tia zu Tia geht und frogt obst an Fernseher host oda ned is meistens nur a Student der a bissl wos dazuvadient und hot ka Recht dei Wohnung zu betreten.
 
I hob an eh ned neiglossn. Heit hob i mi dann doch angmeldet. Isma zuvü Risiko.
 
Do muass ma aufpassn, do riachns a Göd. ^^

Nu a Weana. Jetzt sama boid in da Übazoi. :D
 
Spüt eigentlich ausser mia a no wer vom Forum oder san die meisten nur mehr do um a bissl z'trotschn?

Ma kunnt si jo amoi treffn.

D'ehre da Damo
 
I spü olle 2,5 Monat amoi, zum Auffrischn. :D
Daunn maunchmoi a bissl länger, oba des gibt si a wieda schnö.

Oiso eher: Na! ;)
 
Ich zock zur Zeit nicht, aber nur wegen der vielen Lags und weil ich meine Items verschenkt hab.

Wenn der Reset hoffentlich mal kommt, dann bin ich der erste der Baal in die Leiste tritt :D
 
Ich hab eigentlich nur kurz im B.net gespielt aber da waren mir zu vile Idis Spasten und Duper...
Ich spiel nur noch SP und zwar 1.09 manchmal auch noch mit meinen Friends ne Lan...

Aber sonst eigentlich nix spannendes:D
 
1.09 das waren noch Zeiten.

Leider hab ich damals noch ned Ladder gezockt, muss ja cool gewesen sein.

Von meinen Freunden wü nur kaner des Teil zocken ^^

Genauso spassig wie es jetzt ohne Dupes wäre.
 
Mien Barb (Frenzy+WW 84) Trägt schon meiner meinung nach ne fast perfekte Ausrüstung
Schlächterschutz 3soxx
200life
+2 Frenzy
+ 2WW
+2 Natürlicher Widerstand

Sarazens 25 prisma

Skullders

dual Ehre geißeln

raven,leecher

Höllenschlund (handschuhe)

belt mit 27 blitz
20 Fire
27 Frost
5life

und Natalyas boots

Denke das is ja für 1.09 Selffound SP nichtschlecht
 
Waas hia aaner wüso naked lunch derart ghypt werdn? Wurscht wos hinschaust, überall is irgendwos in den Medien. Onna Musik kanns ja ned liegn. :clown:

@AA: Host mi überlesen?
 
morgn,

ja mei früher wor olls besser :D

@bauernfänger: weus östarraicha san, de sich hoibwegs an namen gmocht hom? oder doch wegn da musik ;)

ajo, i hob jo ned gwusst, doss mir tirola so guat singen kennen, owa beim drittn moi starmania zum drittm moi gwinnen, do wea i a in wean zum lokalpatriotn :D
 
Zurück
Oben