• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der "Wer ist Österreicher"-Thread - winntetsch quasi und rundumadum ogstaubt

Najo, unta da Wochn wü i ned mehr ois a Bier trinken und des wü i a ned, das ihr glaubts, i geh so schnö wieda wegn eich.
Owa wenns Ihr sogts, es wird eh voi fad, do wü eh kana mehr ois a Bier tringa, donn geht's bei mir a unter da wochn. :D

Edit sogt: i glab jo, in Ginseng hot a vakühlung dawischt! Guade Besserung!

Zuletzt bearbeitet:
donkschian, bk, wor a akute familieritis, owa a hintahältig :D

so, jetzat probier ma des ondas: i werf amoi den 6., 15. oda 16.12. in die runde, wos maants es?

Ah, des san de gfehrlichst. Do muasst aufpassn, dass ned chronisch wiad.

@6.15. oder 12. ... i ko on olle vo de drei Tog! Mit mehr ois an Bier :D

bk, mei hero. jetzat woat ma grad no aufn senf/essig.

hosch recht, ma muas rechtzeitig grantirin c plus schreikrompf nemmen, damit sich des wieda löst.

I hob natirli den 16.12 gmannt. Grod gseng, das se do a Tippfehler eigschlichn hot.
Oiso i ko 6. und 15 und 16.12 so stimmts.
Ah hoit, "mit mehr ois an Bier" - hätt i jetztn scho fost vagessn.
Derweil hoit nu, i bin begehrt, do san de Termine schnö weg. :D

ja mit Telefonnummern würds einfacher geh...
...
...
:p

Stott das a schreibt, ob a on de Tog ko, sudad a herum. :D

Edit: Mariana, wosn los mit eich?

Zuletzt bearbeitet:
Sry Grad oiwei aweng kompliziert ^^
16. Passat ;)

Wenn des bei euch a nu geht. Sry für die spede antwort
Und doppelpost- mitm Handy geht editieren iwie ned :p

Jo, da 16. geht bei mir a - mit wenig Bier, weil i am näxtn Tag de Familie besuchn fohr um Weihnochtn zu feiern :D

16. it isch wie ma sagt - großartig.

jetzat mias ma lei no en ort aushandln, owa noch unsarar schnöentschlossnheit beim termin hon i do wenig sorgn :D

Mir is egal. I Wohn beim westbahnhof also warad ma Zentrum oda so sehr recht kenn mi owa ned aus ^^

Westbahnhof is a ned weit weg vo mir, wos hoits vom Känguruh? Und wers nu ned kennt, wird ned gfrogt, weil der muass kenna lerna :D

passt bei mir - machma siebene? damit da bk ned zspat ins bett kimmt fia de famülie

Klingt noch an Plan, wobei mir a Stund späda sehr recht warad, weil i vorher nu mit wem Essn geh.

achte passt :top:

nemmema a rote nelkn im knopfloch als erkennungszeichn? (d2 dadad natirlich a harlekinskrone verlongen, owa wer spütn no?)

Perfekt, i foss nu amoi zsam: 16.12.2017 - 20 Uhr im Känguruh: "Wer ist Österreicher" Thread (Part III) - Treffen

edit: na oida, a simultanpost, das i des in meine oidn Tag nu dalebn hob derfn.
edit2: i werd an Tisch reservieren auf Borkenkaefer - zu dem lossts eich donn afoch führn :D
edit3: es ist reserviert!

Zuletzt bearbeitet:
und da kum i ma ned deppad voa? owa mia sois recht sei :p

Zurück
Oben