• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der "Wer ist Österreicher"-Thread - winntetsch quasi und rundumadum ogstaubt

wann i ma de sachn nit aufschreib...miasn mir scho in memoriam an die niern vom essig gedenken, oder isch er eh no nitta in abchasien?

Geh ia mi doch a :p
I was ned des spinnt ois oiwai rum...

Na geht ma guad. Foa grod noch oö. Wos gibt's bei eich neichs?

Ned so vü. Gestern wieda zvü Bier beim Donaukanal, heit wieda Schädlweh. Irgendwia wiedahoit se des oiwei bei mia.

Jo weisdas oiwei übatreibst :)

Apropo Donaukanoi - wie schauts bei eich wiada mal aus in nächsta Zeit? Oda gibt's gnuag fia di nächstn Monat?

nit so vü neichs, grod olle a bissl körperlich am sand, owa es geht aufwärts.

@bk: solltesch dechtasch mehr zum biergreissler gehn

@estragon: des kemma gern vahondln, wonn bischn du jetzat weg?

I bin imma beim übatreibn dabei :D

edit: jeden Montog bin i beim Greissler und letztn Somstog hob i sogoa 4 Bier davo beim Kanal mitghobt.

Weg vo 23.8. Bis 1.9. Oiso 2 gaunze wochnendn.
Vielleicht 9. Oda 16.8.?

Wobei mir 16. Wsl lieber wär :)

16.8. gangat bei mir, davor bin i a sprüngerl weg

Würd evtl a 14. Bei eich geh? Wei a freundin vo Mia am 17. Weg fliagn würd und die hod gfrogt obs da am 16. bei Mia bleiben kinnt...

Is zwoa eh Nu ned fox owa hob Docht I frog zua sichaheit moi?

Supa dann 14. Iwöche wünsche wo?

jo des passat meinerseits a scho wieda. die große unkompliziertheit isch ausbrochn, ha?

19 Uhr, Ort wies letzte mal?

Zurück
Oben