• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

:hy: hoi Krassios :D

@scorp hm schinnt so du kensch de Schuelstoff gliich guet wie ich zu minere Schuelziit :D



Vote 4 Bush = Vote 4 War = Vote 4 Terror :angry:
 
hi zäme :hy:

und was dänket ihr so über d wahl in de usa?

dr bush hets wohl wieder gschafft -.-
 
Bah trotzdäm :D

Obwous vilech nid so schlächt isch, we Bush gwinnt, de muess er si Schäiss säuber usbade -.-

P.S. Dr Rammlaz isch ändlech drufcho, dr aut Thread zuztue :go:
 
Herr von Moria schrieb:
Bah trotzdäm :D

Obwous vilech nid so schlächt isch, we Bush gwinnt, de muess er si Schäiss säuber usbade -.-

P.S. Dr Rammlaz isch ändlech drufcho, dr aut Thread zuztue :go:

de käsch&kerry hett ufgäh :(

aber egal, mir sind ja ned diräkt betroffe, nur für china und nordkorea chönnts jetzt äng werde :eek2: :rolleyes:
 
kA, de hett doch mit allne staate e chli problem :D

aber ich glaube bi ihm sim wältbild ghört nordkorea zu eine vo dene besagte "schurkenstaaten" :eek:

btw: huhu krasso :hy:
 
huhu, so, muen ich mich doch au mal da maelde...

naja, bin scho wieder waeg, gsend mi aber villicht in nöchster ziit emal wieder :D
 
nordkorea het au atomwaffe...

wenn är sich mit china alegt, bechunt är ziemlich eins uft schnautze, will är sich mit ganz asie inkl. russland alegt, und dodrus denn dr 3ti wältkrieg würd usbreche... :eek: :rolleyes: :fight: :no:
 
Zum Glück isch d'Schwiz neutrau und nach Asie chöme d'Amis westwärts------>geit üs nüt a:D
 
bis eine uf d'idee chunnt das dr bush nie e Atomrakete von oste würd erwarte :rolleyes: .

Frog mech gat ob Religion würkli sett über e Wahl entscheide bzw. entscheident debi si. De schön christlich Bush het en Chrieg verzapft, als erschte President usgrächnet in Ohio während sinere Amtsziit 150'000 Stelle gstriche, dä Siech isch ken Deut besser als die Islamischte gäge die er kämpft bzw. nöt er kämpft sondern sini Soldate verrecke für ihn. Er het d'Religion au missbrucht um d'Wahl uf sini Siete z'bcho und we mer bedenkt das er gäge Abtribig, Homoehe etc. isch darf mer sech uf epis gfasst mache. Riesigi Schulde, es kaputts Krankesystem, bedroht vo Terrorischte........ ich bin froh das ich nit derte mues Wohne...
 
mir händ au ned grad wenig problem:

stiigendi staatsschule und kei sou wott spare, d chrankekasse prämie stiiged und stiiged und oisi wirschaft wott und wott sich ned erhole vo de rezession :rolleyes:
 
Ja, aber mi cha jo nüt drgäge mache ussert meh Gäud usgä, leider müesst me das Gäud irgendwo inehole und für das müessts ar Wirtschaft besser go...
 
Mer chönnt doch au bi de usgabe spare? :confused:
ich meine, d wirtschaft häng ned elei vom staat ab, und scho gar ned wie vell gäld er usgitt (ok, usserd bim kommunismus :rolleyes: )
da gitts gnueg anderi alternative ^^
 
Weniger Usabe wär ou öpis, nur wie bringsch das em Staat, ... bi??
I würd bim Militär spare, bruche das jo eh nur no für Rumigsarbeite ir Schwiz und d'UNO bechunnt gnue Soudate us angerne Länder...
 
jo ich gseh das genau so... aber mer chan au sälber bim bund spare... ned emmer en limousine wo immer mer au hifahrt, ned immer en privatjet wo emmer mer au hiiflüüget, das dumme huere prestige choschtet au...
 
Aber mi gönnt sech jo süsch nüt :rolleyes:

Naja, i gloube mir chöme nie us de Schuude use, ussert mir würde mou dr Wäut-Lotto-Jackpot knacke:clown:
 
Zurück
Oben