• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

villecht hend die i de Redaktion d'Journaliste falsch igsetzt, die wo sech ir Musik uskenne id Wirtschaft gsteckt und umgekehrt ^^. Schlussendlich cha mer nur eis mache, eigeti Erfahrige. Ich meine, wo wäre mer we jede em Blick würd glaube, dass d'Onkelz e Naziband sind ^^ -.-
 
Also ich weiss es nöd aber sind die nöd en Nazi Band? Oder zumindest mal eini gsie?
 
Todespantoffel schrieb:
Also ich weiss es nöd aber sind die nöd en Nazi Band? Oder zumindest mal eini gsie?

UUUUUUUUHHHHH.... achtung, jetzt faht denn de arwen grad weder ah usflippe ^^ lis mal es bitzeli wiiter vorne sini poschts gnauer dure, denn erfahrsch die ganz gschicht vo de onkelz im detail ;)
 
nei ich führe das ender uf die schlechti ufklärig vo de Medie zrugg. Mer chas niemerem verdenke we mer so epis im Blick liest.

No mal im Schnellgang für dich ;)

~'78-'80 Punk (in den wenigen Jahren haben sie das einzige "Ausländerfeindliche Lied" "komponiert insofern man grölen etc. als komponieren zulässt ;) welches "Türken raus" hiess und ausser den beiden Wörtern nicht viel mehr beinhaltete. )
~'80-~'85 Skinhead (hierzu sei noch gesagt das nicht alle gleich "dafür" waren. Wenn man die Schlägereien weglässt wurden sie in dieser Zeit nie für Übergriffe gegen Ausländer angezeigt. Auch während dieser 5 Jahre haben die Onkelz kein einziges Lied veröffentlicht indem Rechtsradikalität verherrlicht wurde noch aufgerufen gegen Ausländer anzukämpfen was man von einer "nazi-band" verlangt. Möglichst brutal und möglichst extrem :rolleyes:
~'85-heute ihre eigene Seite
 
@Moria: Bärner?? :D Me het ou frei am DO:D

@Arwen: Hmm... ungefähr so hani das ou mitbecho, aber eifach chli angers. Zersch links, när chli rächts und jetzt so öpis angers:clown:

@Scorp: Tönt interessant... Wie gut doch Journaliste büudet si, gseht me bi so Sache:D
 
lastemperor schrieb:
@Scorp: Tönt interessant... Wie gut doch Journaliste büudet si, gseht me bi so Sache:D

hmm.. hett ned mal vill mit bildig z tue, sondern eher mit toleranz, verständnis und grosszügigkeit (oder so ^^)... aber das hett de herr schurnalischt vo de AZ nöd :eek2:
 
s'Problem isch ender das ihn das Thema gar nit interessiert und er sech so gar nit demit usenandsetzt, richtig mein ich und eifacht en Artikel annechlöpft wo sim Chef passt.

@Red was für ne Prüäfig hesch verhaue? Chasch mal die volli Schriebwiis agä? :D
 
was isches denn bi dir gsi? Bim Scorpi isches e "rew probe" :confused: vielleicht rechnungswesen? rülpseierwettkampf? richtigseishockeyweekend? :lol: ke ahnig was das sell heisse. Wers ussefindet (usserd em Scorpi :P ) bchunnt au en Cappucino :D
 
Arwen_Phoenix schrieb:
@Red was für ne Prüäfig hesch verhaue? Chasch mal die volli Schriebwiis agä? :D

eis vo vo dine unde gnännte isch richtig...jetzt no en chline tipp:

ich gang anen wirtschaftsschuel :eek:
 
demfall rülpseierwettkampf :D :lol: oder gsehn ich das falsch ^^. Was machsch de so de ganzi Tag i dere Schuel usserd Rechnigswäse?
 
lehre, wie zB mathe, franz, dütsch, änglisch, betriebswirtschaft, volkwirtschaft, chemie, bio, physik (freifach), sport... und denn ab und zue mal weder öppis ässe und trinke :rolleyes:
 
dir dörfet ässe und trinke? Ich bin froh wenn ich am Mittag für e viertel Stund ussem Gschäft usschan um epis z'ässe und z'trinke.

Da du die Fächer so schön hesch chönne ufsäge, chasch sicher au ufzelle was dir i jedem vo dene gat für en Stoff dürenäht oder? :kiss: :D
 
Wirtschaft isch toll, solang i mi nid demit muess usenang setze:D

@Scorp: Toleranz isch eis, aber er het sicher ou ke Ahnig devo gha:D

@arwen: I ha so ca. 1.5h Mittag am Gymi^^
 
lastemperor schrieb:
@Scorp: Toleranz isch eis, aber er het sicher ou ke Ahnig devo gha:D

ja, aber wenn mer kei ahnig devo hett, denn chönnt mer wenigschtens möglichscht objektiv vom konzert berichte, und ned so urteilend ;)
 
Arwen_Phoenix schrieb:
Da du die Fächer so schön hesch chönne ufsäge, chasch sicher au ufzelle was dir i jedem vo dene gat für en Stoff dürenäht oder? :kiss: :D

@scorp *nachobenzeig* du bist mir noch ne antwort schuldig, das ist nicht um dich zu schikanieren sondern einfach um meine Neugier zu stillen :angel:

guet guet es git immer zwo siite, stell dr eifacht vor de Chefredakteur het zu ihm gseit, das isch scheisse, du schriebsch es sig scheisse und mir wärde nit als xy freundliche Zitig agluegt was üs chönnt Chunde choschte ;)
 
lol ja klar, ich chan der jetzt restlos säge was mer grad durenämed

franz: ka was das füres thema isch, e chli en mix
englisch: irgendöppis mit verbe
mathe: sowieso ka
rew: gäldfluss//kapitalflussrächnig
bwr: kA, glaub erbrächt oder so
vw: hmm... :eek:
bio: hämmer atm nöd
chemie: kA, hani erscht morn weder -.-
physik: so gruusigi formle halt, wommer fürs grundverständnisvo de physik bruucht
sport: spiili

:eek:
 
Red Scorpion schrieb:
lol ja klar, ich chan der jetzt restlos säge was mer grad durenämed

franz: ka was das füres thema isch, e chli en mix ha ou kP
englisch: irgendöppis mit verbe Grammatik mache mer chum:clown:
mathe: sowieso ka Statistischi Tests
rew: gäldfluss//kapitalflussrächnighani ned
bwr: kA, glaub erbrächt oder so ou nid
vw: hmm... :eek:ou nid
bio: hämmer atm nödgenetik
chemie: kA, hani erscht morn weder -.-Fö mer gad es nöis Thema a im EF
physik: so gruusigi formle halt, wommer fürs grundverständnisvo de physik bruuchtElektrolehr
sport: spiiliJetzt chunnt de wider Bode- und Grätturne

:eek:

Bi zwar net gfrogt worde, ha trotzdäm öpis gschribe :D
 
Zurück
Oben