• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

:lol: das isch mal e schöni gschicht :lol: die cheibe lehrer. Ich mein, es git unmenge vo schöne Fraue und weshalb dr Ma grundsätzlich uf fasch jedes wiibliche Wäse reagiert isch mir immer no nit klar worde. Als Frau würd ich mir do ärnschthaft dumm vorcho we mich de Lehrer immer lüschtern würd aluege. Ich glaub als männliches Wäse chan mer froh sie, sigs das Verhalte, d'Peroide, Chind becho, i dr Schwiitz oft no als "nit gliichwertig" agluegt z'wärde... um die wiebliche Wese vor Venus richtig chönne z'verstoh müässt mer die Sache am eigete Liib erfahre um sech e Meinig chönne z'bilde. Ich glaub ich würd das zmindscht einisch versueche, wes d'Möglechkeit gäb de es interessiert mie scho.
 
@Scorp: Jo, das machi. Bi üs macht dr Turnlehrer nur mit, wenn mer nid gnue si, was eigentlech nie passiert. Aber wenns muess si, chönnt er scho mitspile, er isch eifach so soziau und machts nid :clown:

@arwen: Das gloubi nid. Üse Sek Turnlehrer het ou aktiv boxet und das hei mir nie gmacht :D Und dr jetzig isch Volleytrainer und das spile mer nid meh, aus aus angere...
 
lastemperor schrieb:
@Scorp: Jo, das machi. Bi üs macht dr Turnlehrer nur mit, wenn mer nid gnue si, was eigentlech nie passiert. Aber wenns muess si, chönnt er scho mitspile, er isch eifach so soziau und machts nid :clown:

lol jaa, "sozial" chammers au nänne, ich nännes uf de fuule huut lige... aber wie immer, sportlehrer isch sowieso eine vo de eifachschte tschöbb -_- (vellecht ned zum usbilde, aber nachher scho...)
 
Nei, bi üs wär würklech doof, wenn er würd mitmache bim Spile, aber schüsch macht er eigentlech immer mit...

Totemürgeli?? Öpis nöis?? :eek::confused:
 
Herr von Moria schrieb:
Wah Arwen, i dire Sig steit "Totemürgeli" :eek: :autsch:

*hust* ehm *schwitz* wo steht das? ...............

also die Sportlehrer wo ich kenen glehrt han, hend alli mitghulfe wenn mer sie gfrogt hend. Für irgend öpis sind sie ja das vo Bruef und was isch eifacher als chli mit gumpe, schutte etc.

Ps: hend dir morn au alli frei :D :angel:
 
öhm Arwen.. es heisst TotemügeRli :lol: ^^ das het nöd so ganz klappet ;)
 
hoppla schorsch, gar nöd gseh dass sowas wienes "schwiizerstübli" da exischtiert :D tjo, gseht fascht so uus als würd sich da eine zu oi anegselle, um au no siin senf derzue zgeh. doch es schiint so als wär da niemert vo miinere umgäbig ume, han no kein einzige post im schöne züridüütsch gfunde ^^
 
CinnaMoon schrieb:
öhm Arwen.. es heisst TotemügeRli :lol: ^^ das het nöd so ganz klappet ;)

stoht jo au derte :lol: :angel: *hust*

huhu parabola :D welcome to the suisse elite :lol: schön mal es neus gsicht z'gseh :hy:
 
hihi, du seisch es :D
tuet immer guet ufes paar gliichgsinnti zstosse ^^
 
Lol, händer hütt mal i de AZ nacheglueget? ich han deht en artikel über s konzert vo nightwish entdeckt: also 1. hett de schriiber kei ahnig vo dere szene 2. passt em warschinlich de musigstiil ned so und 3. hetter sowieso e chli es problem anschiinend mit de "modärne" wält :rolleyes:

@frei ha: ach fu doch, mer händ a söttige täg, segeds no so religiös nie frei -.-
 
chliini frag am rand:
HÄT ÖPPER NO TICKETS FÜRS RAMMSTEIN-KONZI IM DEZ???
brücht grad es paar ufs mal falls möglich *GGG*
 
lol, chasches ja so mache wie es paar immer: uf es wiises blatt mit schwarzem fettem filzstift schriibe "brauche noch tickets" und denn vor de igangshalle de ganz tag umelaufe :p
 
Red Scorpion schrieb:
Lol, händer hütt mal i de AZ nacheglueget? ich han deht en artikel über s konzert vo nightwish entdeckt: also 1. hett de schriiber kei ahnig vo dere szene 2. passt em warschinlich de musigstiil ned so und 3. hetter sowieso e chli es problem anschiinend mit de "modärne" wält :rolleyes:

was hät er denn gschriebe?
 
tja so isches meischtens.... Journaliste wo ke blasse hend :rolleyes: Das wo mer gseht oder einisch ghört het wird brichtet, ob aktuell oder nit.... who cares :autsch:

@herr von Moria wieso zum Gugger hesch du am Donnschti frei? :fight:
 
fancything schrieb:
was hät er denn gschriebe?

dass es alles luuter kitsch seg, dass es no es paar gothic freaks drunder gha hett, wo zu sonnere musig, wie de nichtsussägendi kitsch au no voll abgange sind, und dass mer so öppis au no musig chönn nänne, isch doch würkli zvill, isch doch alles s gliiche...

so in etwa, wenn mer zwüsche de zeile lisst :rolleyes:
 
Zurück
Oben