• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

lastemperor schrieb:
Emm... üse Stundeplan isch apasst worde und zwar grad passend ufe Stundeplan, nur dasi jetzt 20 min z'früech chäm und mit em nöchst 5 min z'spät-.-'

Stundeplan isch apasst worde uf de Stundeplan :lol: aha aber wie gseit, we de nüt seisch bchunsch höchstens no epis an Chopf das de immer z'spot chunsch

Scho mou e Stundeplan gseh wo nid a Stungeplan apasst isch?? Wär jo blöd wenn e Lehrer mehreri Stungeglichzytig hät oder e Ruum mehrfach beleiht isch, oder??:p

Und e ZS wäge z'spät cho gits eigentlech nie, muesch di nur gschickt drusrede:D

Ganz eifach, seisch d Büs send scheisse ond dass du nüüt deför hesch. Fall erledigt :D

Hi btw

Red Scorpion schrieb:
genau so wirds ich au mache, punkt.

Hoi :hy:

ich au :WD

ps: we die ihri Stundeplän bis vor churzem nitemol abgliche hend denn dörfets ganz sicher ihri schnurre nit ufmache....... Lehrerpack :rolleyes:

Red Scorpion schrieb:
genau so wirds ich au mache, punkt.

Hoi :hy:

ich au :WD

ps: we die ihri Stundeplän bis vor churzem nitemol abgliche hend denn dörfets ganz sicher ihri schnurre nit ufmache....... Lehrerpack :rolleyes:

Btw. :hy: scorpi :WD

Njo, i ha z'vüu Zyt, aber angeri chöme 5 min z'spät oder hocke e haub Stung dört:D Tjo, so chas go isch emu niemer z'fride mit em nöi Fahrplan

wobi der jo über d'medie prise wird, wie guet as er göng etc. ^^

hm ich lise de Blick nit, hets geschter bi Drs1, Drs 3 und Radio 32 gheisse plus bi üs da ir Zitig :p

lol drs1... ich weiss ja nöd, aber wer losst de sänder überhaupt no, usserd irgendwelchi pseudo hochgebildete lüüt/lehrer/psychologe? die bringed ja die ganz ziit nur so classic und 50's und 60's wenns höch chunnt...

jjo verfluecht wenns web radio vo drs3 nit gange isch -.- :motz: :angry:

bin nit pseudo aber hochgebildet *proll* :lol: :p

DRS1/2 Nachrichte söttsch scho lose....

btw isch dr Fahrplan scheisse, hei nume Zite gänderet, Verschpätig isch genau glich wi vorhär :p

Jo, hüt isch e ganze Zug eifach usgfaue und i ha e Haubstung ir Chöuti müesse warte:( So ne shice...

@arwen: Jaja, hochgebildet weme z'lthal id Schueue isch:lol:

lastemperor schrieb:
Jo, hüt isch e ganze Zug eifach usgfaue und i ha e Haubstung ir Chöuti müesse warte:( So ne shice...

tja, die neue busfahrplän roquet halt ebe schono derb...

ich finds toll, dass jetzt nid e mal händ chönne d nummere vo de büss belah, die händs natürli zwungenermasse au müesse ändere und zudem: d busfahrer sälber tschegged de ganzi fahrplan sälber nonig e so, jede mache chli das uf waser grad luscht hett... ~

@Scorp: Fingi äbe ou-.-'

@arwen: Phies:cry:

BTW I go hüt is Bierhübeli as Dick Brave Konzärt und drfür morn nid id Schueu:WD

Zurück
Oben