• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Auso Openair<<Konzärt

JA das mag wohl sie aber weg dem lan ich mir Maiden glich nöd entga!:D

Ja, das isch natürlech e Grund häre z'go. Aber Maiden im Konzärt wär geiler, gäu;)

Hei LotR-Nacht gmacht :eek:

12 Stung Fium am Stück --> und es isch eifach dr bescht Fîum wos git :D

und de arsch tuet der ned weh vom ville sitze?

ich bin hütt mit em car uf laax gfahre und mir hett de arsch nur scho nach 1h wehtah :tree:

Tja, bi no die 9/12h am Stück gehocket und has eigentlech ou nid vor:WD Wie cha me das nur?

säg mal arwen wie chunnsch du uf die total komischi idee din nick z ändere. Aber no uf en vill komischeri idee dich so z nänne? das tönt jetzt würkli wie es pokémon/digimon :p

:tree:

Lis "Die Elfen" und bis schtiu :autsch: :p (isch würklech läsenswärt das Buech ;))

Nuramon isch coole Typ, het sogar Zwärge aus Kollege :]

es POKEMON?! :autsch: :autsch: :autsch:

ohoo "die elfen"
und btw: zwerge aus kolleg tönt mer ja scho fascht nach LotR vo wäge legolas und em chliine giftzwerg :tree:

aber ebe, ich bin halt en literaturbanause :tree:

GIFTZWERG?!

Hüte deine Zunge, Menschlein! Unsere Geduld is gross, doch nicht unendlich!
25.gif

(Literaturbanause bisch :tree: )

du schreist so laut, dich hätte ich hier im schlaf erschossen!

was wollt ihr hier? dies ist der heilige wald lothloriens :rolleyes:

:tree:

Als Nicht-Schweizer ist einem posten hier wohl untersagt? :D

Frag mich sowieso, warum ich den THread in den favs hab...mal schaun, wann&warum ich hier was gepostet hab *such*

XVII schrieb:
Als Nicht-Schweizer ist einem posten hier wohl untersagt? :D

Frag mich sowieso, warum ich den THread in den favs hab...mal schaun, wann&warum ich hier was gepostet hab *such*

lol *17mitnerpeitscheundnerkuelewiederrausjag*

:p so und da bliibsch au, da inner wird nümm umegschnüfflet :tree:

@17: JA!

@Moria: Bää... LotR cha würklech nid so toll si und die Elfen tönt ou nach vüuuuuuu Fantasy...:zzz:

lastemperor schrieb:
@Moria: Bää... LotR cha würklech nid so toll si und die Elfen tönt ou nach vüuuuuuu Fantasy...:zzz:

emp, du riskiersch jetzt denn langsam, dass du de erscht wirsch woni würkli de arsch versohle, aber ned im VL sondern im rl :p :tree:

Uh oh, das tönt nach Striit :tree:

Pass uf emp, du hesch hie Finde wed Fantasy nid guet fingsch :diablo:

Um einem wütenden Zwerg zu entkommen, bedarf es flinker Beine.
Und bedenke: Immer musst du schneller sein, als seine geworfene Axt fliegt.

:flame:

Zurück
Oben