• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

LF7 njo, cha nid so toll si.:p Kolleg geit ou, mou luege was er de verzöut:WD

BTW Dick Brave Konzärt isch huere geil gsi, wenns die doch nume nomou z'gseh gäb...:(

Ja es isch Iron Maiden!!

Es isch am 12. Juni in Uster! Det isch denn irgend sones open Air und Maiden tritt uf!
Muesch susch mal in Tickedcorner det stahts dine!

Todespantoffel schrieb:
Ja es isch Iron Maiden!!

Es isch am 12. Juni in Uster! Det isch denn irgend sones open Air und Maiden tritt uf!
Muesch susch mal in Tickedcorner det stahts dine!

uuhh... hehehe :) da mueni glaub scho gah ^^ mal luege, han scho immer mal welle iron maiden go lose... aber ich hoffe si spilled denn ned eifach so 3-4 stück und gönd eifach weder.... >.< :tree:

Was es für es gnau für es Open Air isch weiss ich au nöd aber da Maiden spillt unds nume es paar Kilometer vo mir dehei weg isch gangi bestimmt!

Ich han Maiden scho zwei mal gseh und sie sind würkli empfelenswert!

hoi zäme

als erstes....... de neu fahrplan isch ~~ :WD

ich han zwar nit müesse warte sondern bin vo eim Gleis zum andere gsecklet --> vorher immer Gleis 4, neu isches Gleis 1. Ich stoh also am 1. Gleis und ghöre.. "Zug nach St. Gallen Gleis 2 :eek: " okok mer isch ja flexibel.... ich also ufs 2. Gleis übereghetzt und gseh gat wo ich ueche Chumme das uf em erschte Gleis dä Zug uf St. Galle ifahrt :irre: Fazit: lieber früecher cho als rechtzitig :WD Hm Iron Maiden würd ich au gern mal go luege.... njo mal luege :WD

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Veranstaltungsdaten

Stadt: Uster (CH), Fussballstadion Buchholz
Datum: 12.06.2005
Beginn: 12:00

Kategorien und Preise in CHF:

Ticket Stehplz
mindestens verfügbar 99
Normalpreis 85.85
Preise in CHF

Weitere Infos
Line Up: Iron Maiden & Guests

Stadionöffnung: 12.00 Uhr

Altersbegrenzung: keine

Rollstuhlplätze via Veranstalter unter Tel. 01 / 463 69 40

Veranstalter: Special Events SE GmbH

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Scho es haubs Jahr vorbsteue? oO

Ga itz zersch mau is JO-Lager ga Schifahre (am 26.) :D Hoffentlech blibt dr Schnee no es Wili

huere spammer :p

aber he, mir isch grad ufgfalle: das huere open air isch ja wohl mal sack tüür oder? für nightwish hani genau mal 50 CHF zahlt... :eek: :tree:

Red Scorpion schrieb:
huere spammer :p

aber he, mir isch grad ufgfalle: das huere open air isch ja wohl mal sack tüür oder? für nightwish hani genau mal 50 CHF zahlt... :eek: :tree:

die arme säck müend halt oh geld verdiene, gliich wie de arm elton john und die diverse andere arme Stars :rolleyes:

Njo, irgendwie muesch jo das ganze Züg finanziere, wo sech die tagtäglech inezieh/ineschütte und Konzärt eigne sech haut wunderbar für das:WD

Grundsätzlich find ichs recht günstig! Wil es isch es Open Air! Also spieled no anderi Bands! Zudem gib i det so viel Geld für bier us dass mir e egal wie viel das Weekend chosted! Maiden isch det!

Todespantoffel schrieb:
Grundsätzlich find ichs recht günstig! Wil es isch es Open Air! Also spieled no anderi Bands! Zudem gib i det so viel Geld für bier us dass mir e egal wie viel das Weekend chosted! Maiden isch det!

:lol: und gasch au id mitti füre go mitschlegle?^^

whatever: ich meine ok, es isch es open air, aber trotzdem das argumänt mit dene mehrere bands hett eigentlich nur 2 nachteil: 1. sie sind warschinli ned so guet wie maiden 2. maiden spillt ned die ganzi ziit dure >.<

Todespantoffel schrieb:

Jo, das heisst das no Chöste für Bier, Ässe, usw. drzue chöme und du no vüu meh usgisch;)

Zurück
Oben