• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

De hätti gärn e PM:D

@scorp:

<<<wenn mer jetzt aber im RL wäred und dich känne würd... DENN....

das isch genau dr Punkt:p

und das isch genau en aspilig, bin ich ned genial? :eek:

so, bin müed, schiss turne :eek: naja, hütt simmer irgendwie 4 männer und 9 fraue gsi :D

chasch au de link zu eim vo dine Föteli gä........ so verwöhnt bi ich de no nit :angel:

@scorp: Jo, du bisch geniau:D

@Nura: Chönnti, machi aber nid, da no vüu z'vüu angeri uf dene Büuder z'finge si;)

lastemperor schrieb:
Wo Froue ir Überzau si, si si säute schön...

s gaht, also zerscht mal mueni säge sind ja alli us minere klass... und deht gitts eigentli nur 2 hübschi, und die spilled mit. Aber wer mini postings im Asyl kännt, de weiss das mis härz für öpper andersch schlaht ;O

Auso knapp meh aus 1/5 und das bestätigt mini Ussag.

Und für wän dis Härz schloht isch nid gfrogt gsi, sondern öb die Froue guet usgseh:p (Nid bös gmeint:kiss: ) Und was für nes Asyl isch gmeint?:confused:

es git nur eis asyl da im forum und en oblivion set das wüsse pfffffffffffffffffffft :flopp: :p

edit: wobi du bisch en '03 er Jahrgang also entschuldiget :flame: :lol: :p

Entschudigt nüt, wenn er scho ä Oblivion isch muess er ja ds ganze Forum düregspammet ha :D

ja, er spammt halt so vill, dass er gar nümme weiss woner poschtet... warte nur druf, dass er da ine mal weder hochdütsch schriibt :p

und das wäge de fraue: ich han dänkt ich füere mal gnäuer us, da s mir sowieso vorchunnt, das i dem forum nur no über fraue diskutiert wärdet, also blos mit em strom mitgschwumme >.<

I spamme nüm, emu nüm für Posts. Und mini Posts hani aui us de Chartopicthreads.... Nix Hilfe oder süsch.

@Nura: Das Quote isch natürlech scho geniau:D

Und für ne Oblivion bruchts gar nid so vüu Posts, hani i ca. em ne 3/4 Johr gha, wobi 2.2k ca. us emne viertu Johr chöme:clown:

lastemperor schrieb:
I spamme nüm, emu nüm für Posts. Und mini Posts hani aui us de Chartopicthreads.... Nix Hilfe oder süsch.

no schlimmer :p
naja, kA aber ich chan da inne gar ned so vill threads dureläse, bin ja schliesslich ned nur a dem forum agmäldet und han au no es RL und eigni bedürfnis wo i am pc wott befridige...
und btw: ich han no nie so comm-sh*t möge, man schaue auf inwow.de:

"der tollste pvp char?"
"was werdet ihr spielen?"
"wo finde ich *bla* *bli* *blubb*?"
"was meint ihr zu *bäbäbäbä*?"
"wie findet ihr dies, jenes und john wayne?"

etc. 8[

Jo öppe genau so ^^

Spile atm wider Starcraft, aber irgendwie schiist d Zerg-Kampagne a :D
(Die si eklig die Grüsle -.-*)

lol... *uuhh* die sind mega gruusig, die sind so ruchlos und schliimig und ihri technologie isch so gruusig... *wääk* mami mach das böse züügs da weg :eek: :D

naja, also bitte, its just a game :eek:

Jo, trotzdäm schpili se nid gärn ^^

Und wär weiss was aube so mit dim PC passiert, i de dunkle Schtunde vor Nacht *schauder*

höhö... jaja, d games und ihri wirkige... gang mal is ot go luege, deht hani en thread ufgmacht zu de arte sändig "Game Over - Spielen bis zum bla etc." ka :O

han mer geschter 2 DvD's innezogge, derna par Match NHL 2005 uf der PS2 gamet und nachdem no chli gläse bis em halbi zwo :D

Was got was got?

Zurück
Oben