• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

also wenn dus jetzt vo de nai oder de sally hesch, denn chani behaupte, dass ich sie schomal uf emmne foti gseh han? ka öb dir das ufgfalle isch, aber im OT gitts en pic-thread, deht hetts au mich scho des öfteren z beguetachte geh :p

so........ het vill z'lache gä, de erschti Pris got an MasterChillah für sies würklich ulkigi Foti :D

usserdem..... *schnüff* mal widr eis vor Drachelady gseh wo im vergangene Sommer s'letscht mal awesend isch gsi ;(

und zu letscht....... he scorp nit eis vo dine Bildi tuet no, www.pictureuploadischeifachtscheisse.com :rolleyes:

huhu ^^

mer chönted ja au eifach wider mal e Rundi Picposts da inne mache ;) hämmer ja au schomal :)

bä, grusig, so früe am morge scho ufsta (bin sitem 6i wach) und de isch dusse na sone sauchelti, aber immerhin bini grad au na go poste gsi und mues hüt nüme use.. ergo is bett verchrüche und namal chli penne *g*

Chönnt mau d Digicam vo mim Vater awärfä, aber zersch mues i ga Warhammer spile :angel:

Dollli Dunkelelfen-Vermetzelungs-Aktion :fight:

Jo, gueti idee cinna, möched mer weder mal en privati schwiizer pic rundi da enne, aber denn macht jede mit! :p (btw: :hy: weder e mal. Hesch dänkt "möched mer mal back to the roots?^^)

@mori: gogo, gimme pic :p

BWAAHAHAHAHA, MASSAKER!!!11!!1einseinseins

Alle tooot, dummi Dunkueufe :D

Pic chunnt de, weni d Kamera verwütsche.

@scorp: Foti si jo sooooooooo ussagechräftig. Die eint hani uf Foti und in ächt gseh und uf Foti isch si no rächt härzig, aber in natura :cry:

d'Cinna han ich ja scho im Fötelithread gseh :D nur em Scorpi sini 3 oder 4 bildli gönnt nid -.- das hesch sicher extra gmacht........

Ich hoffe mal das mer ufgrund vo der minderheit au bi gegesitigem optischem Missfalle immer no mitenand chönnt schnurre ^^ susch :autsch: :flame:

höhöhö, ich poste denn mal es pic vo mir, wenn de mori, du und de emp zerscht mal eis poschted händ :p

@emp: bi öpperem weissi sicher, dass es ned "foti-ibildig" isch ^^ O.x

@Scorp: Isch dä öper vilech d'Cinna?:D

Und nei, vo mir gits keni Foti im Netz;)

lastemperor schrieb:
@Scorp: Isch dä öper vilech d'Cinna?:D

Und nei, vo mir gits keni Foti im Netz;)

ja wie chunnsch denn du da druf? :eek:

naja, kei föteli im netz, das isch keis problem. schnappsch der en digi cam oder es natel mit einigermasse qualität und los gehts :eek:

<<ja wie chunnsch denn du da druf?

HellsehÖr:rolleyes:

<<naja, kei föteli im netz, das isch keis problem. schnappsch der en digi cam oder es natel mit einigermasse qualität und los gehts

I ha das angers gmeint. Vo mir gits ke Büuder im Netz im Sinn vo i wirde keni hie poste;)

lastemperor schrieb:
I ha das angers gmeint. Vo mir gits ke Büuder im Netz im Sinn vo i wirde keni hie poste;)

und werum nöd? hesch anscht, dass dini bildli zu ganz phiese zwäcke missbruucht wärdet oder was? gsesch ja, de tub hett sich au immer degäge gwehrt und am schluss hetter sich denn doch duregrunge :p

Genau das:rolleyes:

Nei, es git ca. 20-30 Pics im Netz wo me mi gseht, aber hier im Forum cha me sech so toll hingermne Nick verstecke, de darf me sech ou ohni Gsicht bewege...

mer döf klar. Aber säg mir: vor was wotsch du dich verstecke? Bisch du en böse flamer? hesch du da inne finde wo der RL morddrohige gmacht händ? Oder hesch angscht, dass wenn mer dis bildnis gsänd dich alli uslached? Abgsehe devo, das chönnti dir ja egal sii? :eek:

Me is Kellerkind. I verstecke mi vor dr grosse pöse Wäut:lol::D
Was d'Finde ageit: Kei ahnig, aber mir weis jo nid provoziere.
Pöse Flamer? Ne, ussert Ironie, usw. zöut ou:D
Und i ha Angst drvo, das när mi Postigang vou isch, vor so vilne Afroge wägemne Date:rolleyes::lol:

:lol: dä isch nit schlächt gsi...... vo de ca 30 aktive wiebleche Member sind mehr als d'hälfti scho vergä und d'chance das de räschte da inne luegt isch gering :p

villecht isch de empi au e brüemti persöhnlechkeit und wott verhindere das mer üs es Autogramm wend ha :flame:

Es git ou e Picthread und dä isch hüufig bsuecht u dert isch d'Chance grösser:D

<<<villecht isch de empi au e brüemti persöhnlechkeit

pssst

omg... naja, zwinge chammer di ja da ned guet... (wenn mer jetzt aber im RL wäred und dich känne würd... DENN....:p)

naja egal O.x

also ich chadi beruhige, ich bin vergä und usser mier hets glaub nöd vill Fraue wo da regelmässig inelueged, da het de Nura scho rächt ^^
aber fallses eher umd sälbstbestätigung gat, chani der au e pm schribe :p

Zurück
Oben