• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

nüüt gschiids... hütt abig wird rächt langwiilig, wenn ned no es wunder passiert >.< und das wunder sötti wiiblich sii :C :eek:

Mini wiiblechi Gsöuschaft geit morn für 2 Wuche uf Lausanne:cry:

Hüt Obe geit nid vüu, ussert Nothäuferkurs:wand:

han ich scho durre ^^, isch eigetlech no luschtig gsi aber de durchschnitt isch mer z'jung gsi und es het keni debi gha wos sech glohnt hetti chli nöcher z'inspiziere ^^

oh oh was i 2 Wuche alles chan passiere :eek:

nothälferkurs hani au gmacht, jedoch bini nur mit männliche lüüt usem südoschte zäme gsi und 1-2 anderi susch no :eek:

naja, hütt abig mal furt, mal luege öbs öppis gschids werd O.x

<<<oh oh was i 2 Wuche alles chan passiere

merci

I ha dr Kurs düre. Fazit: Fr. 120.- zum Fänster us gschosse und 10h Freizyt verschwändet. Nöis glehrt nix...

japp, aber bruuche tuesch en trotzdem fürs auto fahre... und irgendwoher müend ja die freiwillige sanitäter us de region au ihri chölle herbecho ;O

Trotzdäm isch so längwillig gsi. S'beste dra isch mis Kebap zum Zmittag gsi:irre:

:eek:

Mir hei di ganz Nacht düre Warhammer gschpiut (im Lade z Bärn) :D

Problem --> Müüüüüde :zzz:

lol warhammer go spille, wenn mer wow zcoke chönnti... naja, ich werd uf jede fall nümm inen sucht verfalle und ganzi 9 wuche duregame wienis bi diablo gmacht han :eek:

ich bin ja mindestens ~3 Jahr älter gsi als die restliche Teilnehmer und ich han innerlich müässe grinse als die zwo einzigste "Fraue" drüber gred hend wie toll nightwish isch, so cool etc. bla bla bla....... sech kurzum die Type links und rechts vo ihne au als totali Fans goutet hend :lol: und s'beschte..... nei das chan ich nit verzelle, bin ja nit fies :angel:

Verzeu, das tönt witzig :D

Und ig ha sit geschter ä nöi Fründin, bi totau glücklech :D

he super :top: verzell wie bisch zu ihre cho? (bildli erwünscht :D )

naja stell dr eifacht guet agleiti "Fraue" vor und näbedranne 2 "Giele" vollkomme vom Mami agleit naja d'Frise so wies mami het welle etc. :lol:

@emp: ich han vom bez übertritt id wms 9 wuche summerferie gha, und ich volltrottel han alles duregamed.... die ganze verfiggte ferie

@mori: grz :top:

@nura: verzöu :p

@scorp: Wenn me schüsch nüt z'tüe het, de isch das sicher e gueti Lösig, aber irgendwie hani gmerkt, dass Mönsche um sech ha wesentlech agnähmer isch, aus vorem PC hocke...

@emp: ich han vom bez übertritt id wms 9 wuche summerferie gha, und ich volltrottel han alles duregamed.... die ganze verfiggte ferie

@mori: grz :top:

@nura: verzöu :p

@red doppelspam ähhhhh post ^^ :p

naja dr eint vo dene beide het sech nachene immer ganz ir nöchi vo einere von de zwo ufghalte... cool dusse mit ihre (eini vo ihre ^^) Zigis graucht bis sie plötzlech vom Fründ isch abholt worde --> mit em auto.... naja und am zwote Tag het sie kes Wort meh zue ihm gseit...... :flame:

lolz :lol: Das isch hert o0

Nu, mini hani haut immer ufem Zug gseh am Morge, kenne se oscho vo früecher. (Isch die, woni scho mau vore verzeut ha, isch atm irne Klinik, Magersucht)
Aber itz geits ume ufwärts und i bise aube ga bsueche, so geits haut :D

P.S. Biud gits nid :p Ha nämlech no gar kes -.-*

Zurück
Oben