• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

lol, netti übersetzig :D er hett sich immerhin alli müeh gäh und de mittler teil hetter gar ned mal so schlächt gmeischteret :p

E Dütsche im schwizer Thread:eek:

Gang wäg:p

<<<I hob me bests gegäbn!

Tönt meh österricherisch...

Ich versteh alles Sev, wie du ja an meiner Übersetzung gemerkt hast.!
Bin also quasi schon ein halber Schweizer, und mit diesem Status lass ich euch jetzt in Ruhe. :)

Viel Spaß noch.

Leon-X schrieb:
Ich versteh alles Sev, wie du ja an meiner Übersetzung gemerkt hast.!

Viel Spaß noch.

hehe, en guete witz... maybe söttisch di vom emp mal no chli ufkläre lah, wiet würkli abgschnitte hesch im "text" O:C

*gähn*

Jetz han i endli mol widr a D2 Session gmacht...ah, as goht doch nüd übr a durchprüglte Nacht :fight:

*gähn* Wir jetz aber mol hei goh, sBettle rüaft...

lol... kA wie langwiilig mir gsi isch, uf jede fall hani hütt min fischer skill vo 0 uf 95 bracht :D

egal, aber eigentli sötti no öppis für d schuel mache >.y

hoi zäme. Ich lueg au widr mal do inne.... aber wahrschienlech wird ich hier ab nächschtens weniger cho inneluege. Ich han itz de widr Inet und wirde wohl widr SWG (Star Wars Galaxies) afo zocke. Das Spiel het eifacht en no grössere Suchtfaktor... freu mich scho riesig druuf.

Wünsche uf alli Fäll scho mal allne e wieterhin schöni Ziit

Hebets guet

:hy:

Nach Sumiswaud. Wasi wott wärde isch noni klar, Übermittlig oder ABC

BTW Styl0rpost @ 999:cool:

Zurück
Oben