• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Sepp stimmt au. Darum fallts vilne Raucher jo denn au überus schwär zb im Usgang nümme ds Rauche, will es Bier und e Zigi eifach zämme ghört.

I drinke Bier ou ohni Zigi :clown: Aber jo, muess jede für sich wüsse. I gibe mis Gäud lieber für angers us, chönnt mer rouche gar nid leiste...:D

Aber i gloube, wenn me wott ufhöre, isches am Beste mi foht bi dene Tätigkeite a, de geits sicher besser i de angere Situatione...

Zigi und Bier? *kotz* do wird mir immer total schlächt. Da chan ich au grad am Bierschuum schmöcke *würg* isch öpe s'gliiche ergebnis.

@the one who ask about my job.......

ich schaffe siet 2 Monat i nem chline 4 Mann Ingenieurbüro als Konstrukteur. Ich han d'Lehr z'Langethal (kt. bern) gmacht und bin itze am 13. August abe uf Buchs (kt. St. Gallen) züglet. Itz muen ich zwar jede morge und abe e viertel stund mit em Velo übere uf Liechtestein fahre aber die super Natur hier isches eifacht wert. Naja und vom Job her isch es eifacht e riesigi Herusvorderig für eim sälber. Ich han vorher bim AMMANN gschaffet falls das öper kennt. Stelle Baumaschine, Beton - und Asphaltalage her. En riese Betrieb und dementsprechend het mer sech au chönne ibringe nähmlech nada nix gar nix nüt! Das isch itze ganz anderscht. Mer isch mit verantwortlich fürs überläbe vo dem Büro und das gfallt mir super. Zuesätzlich isch d'arbeit abwechsligsriich, mer wird als "neueinsteiger in der berufswelt" vollkomme aktzeptiert und ernscht gno. naja mir gfallt das halt wenn ich mich mit ere bude chan indentifiziere und chan säge, das e teil au uf mim mischt gwachse isch.

so..... schlofet guet dir Chönige vo Ängland (na woher isches? :D )

Wenn hesch du de z'Langetau dini Lehr beändet, bzw. wie aut bisch du??

I go i Gymer z'Langetau, kennsch sicher, dä toll Betonblock:wand: Richtig heimelig..

Ach damn, dr letschti Ferietag hüt, more kanni wieder go schaffe. D wuche kann jo so kurz si ;(

I leide mit dir Pantera, nume muess i id Schueu, bzw. Gymer

Langetau isch relativ gross und het wie scho erwähnt e sehr wichtige Betrieb, dr Ammann

Hallo hend Ihr alli es guets Weekend gha? Ich so meh oder weniger bi sganze Wochenend nerveus gsie weg de Auto Prüefig won ich bald han!

Mues o i Gymer, aber ha ir letschti irgendwie fasch zviu Ferie, fröie mi ufd Schueu :D

morge zäme

@last zur ziit 21 und ja ich kenne dä betonpflock. Chunsch de vo langethal oder vor umgebig? Bisch is Krüzfeld gange? Wenn jo bisch i nere Sekklass gsi oder i nere Undergymerklass?

s'wuchenänd isch nit schlächt gsi nur schiffets itz die ganzi ziit was chli.... dämlech isch :)

@todespantoffel druck dir dume das du d'prüäfig schaffsch

:hy: so, bin wider zrug usem churzurlaub ^^

mier gats so lala aber dFerie sind cool gsi :D

ganz vill liebi Lüüt troffe und bin ade buechmäss in ffm gsi :)

oha isch sicher interessant gsi oder? Hesch villecht d'hella von sinnen gseh? die isch au derte ummeghüeneret. :D

nei, die hani nöd gse ^^ aber defür de Joscha Sauer (nichtlustig) und susch na es paar ;)

was het dich den derte am meischte interessiert? oder lisisch quer beet? bzw. lisisch überhaupt? :D

ja klar lisi ^^ susch wär das wohl definitiv nüt für mich ;)

wasi immer aluege sind di internationale (hauptsächlich englisch und estnisch (da va grammatikbüecher) und denn eifach belletristik chli quer dureluege und natürli immer au bide comics ^^ usserdem ischd kalenderusstellig sehr cool :) bin damal aber nur en halbe tag döt gsi, was fasch chli knapp isch, isch de halt en huere stress und mer isch nur na tot nachher :D
aber han halt wichtigers susch vorgha ;)

ja klar ^^ han mich doch mine gest, resp. mim gast müese widme ;)

:eek: aha "gast" nennt me das itze ^^ :P verzell e chli devo :D

Zurück
Oben