• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

wiso? was isch am wort gast nöd rächt? es ischs huus vo minere oma gsi und ich hanen iglade, also isches doch wohl richtig gast zsäge? :p

was gits da gross zverzelle? ^^ es isch sehr schön gsi und ich wett wider zrug ;(

verstaht mer gast nit under enem fremde wo mer i sim huus beherbergt? Oder was verstasch du drunder?

also für mich sind alles gäst, won ich zu mier ilade, au mini fründe und so und egal, obisi nur zum ässe ilade, oder zum übernachte.. so würd ich das definiere ;)

aha aha :D na denn... weshalb hesch de gascht nur derte chönne ilade und nit itze zu dir anne? *unwissend bin*

doch wär au zu mier gange, han ja en eigeni wohnig, aber erstens wär das wiiter gsi und zweitens bin ich ja eh in ffm gsi wäg de buechmäss ;)

de hesch natürlich gat beides chönne verbinde :) und wenn ladsch ihn nächscht mal i?

also ich gseh mini fründin s'nächscht mal um de 24. Dezember -.- und gange isch sie ca. am 30. August..... *schnüff*

ja dezember wirds mindestens :(

das sind die moment wome sich wünschti, dassd wält nöd so gross wär.. -.-

Ihr düend mir beidi leid! Mich schiessts amel scho a wenn ich mini Fründin ei Woche nöd gsehne:D !

@Arwen_Phoenix und Cinna Wieso denn erscht so spöt wieder? Wie wiit?
Han au mol e Fründin ka, 800km entfernt, isch scho hart, wenn me sich nur in de Ferie gse kann ;(

Bah, dir heit immerhin Fründe/inne :cry:

Ig ha nume mi PC *schnüff* Aber MC2 ersetzt im Momänt zimlech viu :fight:
Hamer nöii Kampagne abeglade, isch soschwär! Muesch jedi Mission öppe drümau afa dass überhoupt mau ä chlini Chance hesch :clown:

@arwen: Umgäbig (herzogenbuchsee), bi is UG gange und bi jetzt ir Prima:clown:

@Fründin: nix da-.-'

MC2?
De PC isch fasch so guet wien en Fründin de nervt wenigstens nöd wenn mer sich schlecht binimmt!:D

also mitem zug sinds 9-10h.. :( und halt schweinetüür -.-

1.5 Stunde muess ich fascht jede Tag zur Arbet fahre ^^ Naja, Graubünde halt.

@Cinna 9-10 Stunde sind würklich sehr wiit, müend beidi Siite stark si zum das dure stoh. Aber wenn ier das Beidi würklich wennd, denn kann au so e Fernbezüchig klappe(Internet, VoIP, Telefon und Webcam machts möglich). Wünsche euch viel Glück :).

I fahre nid wit zur "Arbeit", nume 6 min:D

Aber Färnbeziehig fing i nid so guet, da mer dr persönlech Kontakt würd fähle woni sehr wichtig finge, scho nume bi Kollege. Do chasch no so vüu chatte und du wirsch nie öper so noch sie, wie wenn 1h mit ere Person zäme bisch und mitere redsch (oder haut angers ire Beziehig)

meinsch ich finde fernbeziehig guet? aber das isch irgendwie nüt wome sich ussuecht, wennd di verliebsch de passierts halt und ich finde nöd, dasme sich de vo sowas sött ufhalte la.. machts halt schwieriger, aber an sowas chame au wachse..

Zurück
Oben