• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

:hy:

Arwen_Phoenix schrieb:
ich bevorzuge do immer no die stinknormali Zigi, s'eiinzigschte was bim suuge bechunsch isch en sturme gring und susch nüt :)

Au nur am Afang. Noch emne Wili verrauchsch dis Gäld für öppis, wo dier rein gar nüd bringt bzw. wo nüd merksch. Darum bini Nichtraucher :clown:

Rouche o nid :O

Aber geschter hei Kollege mi wöue zum Suufe bringen, isch aber nid würklech glunge *g

Si si jedefaus me zue gsi aus ig am Schluss :lol:

Jo, bim suufe het me wenigschtens e wirking und gründ, wieso me das macht. aber rauche gsehn ich bim beschte wille kei grund/sinn. janu, eswie muess me jo gege d überbevölkerig vorgo :rolleyes:

Suufe isch emu easy, solangs nume ab und zue und nid z'heftig isch:D

Und mir hei glehrt das me niemer zum Suufe animiert, jetzt het me nidemou meh e usred

@pantera jo auso mit "bchunnt mer e sturme grind und susch nüt" isch uf das Parisi - ette bezoge gsi :) . Jo ich muen säge s'rouche isch nit gat s'beschte aber ich cha do derbi am beschte nachedenke und mich innerlech beruhige. Vo Gschmack wei mer gar nit afo wau definitiv nach episem schmöcke tuets scho lang nüm.

Suufe richtig xtreem chan ich nur wenn ig entweder innere umgebig bin wo ich denn chan gueten gwüssens ipenne oder suscht mit guete Kollege underwägs. Bis itz bin i no immer alleini heicho aber mir isch wohler gliich no irgendwie abgsicheret zsi. Gäb für mich nüt schlimmers als aus alkohollieche noime am morge i nem sani zält ufzwache oder suscht nöime.

Ps: do defür s'trinke me set bringe aus rouche choschtets au wesentlech meh ;)

Das isch eigentlich bi de meischte Raucher die usreg no. 1: es beruhigt. Frog mol en Heroin abhängige was bi ihm ds Heroin under anderem uslöst... richtig: es beruhigends Gfühl ;). Also nur en Schiengrund. Janu, ich han au es zitli graucht, wo ich denn gmerkt han, dass es kei Wirkig me het, hani ufghört.

Wägem Alk: ich finds jewils viel geiler, wenn me dr Stand paltet. Also nid in 10 min alles hinteri lährt, sondern uf dr ganz Obig verteilt immer dr Pegel paltet wos einem guet goht und sobald der abflacht wieder uffüllt. Wenn me denn hei goht no en Öpfel und oderntlich Wasser zu sich ne(au wenns "uncool" isch ;) )--> sit dem hani kei Kater me ka.

@arwen: I suufe nur i Gsöuschaft, somit bini immer abgsicheret, dass i heichume:)

@Pantera: Tolli Begründig, aber isch würklech so: Rouche beruhigt dr Roucher, isch aber nume psychisch und nid wüus jetzt beruhigendi Stoff dinne het;)

hm glaub drogesüchtigi went nit die beruhigig sondern wänd flüchte vor realität, was ich widerum sicher nit wo. Ich chan mich besser konzentriere oder über epis nachedänke wenn ich e zigi rauche was nit ar zigi ligt sondern do dranne das mer sech uf epis muen konzentriere (zieh und usblosse :) ).

naja aber ich frog mech was für spannige entstoh müent das mer zu droge griift, au im gröschte stress inne würd ich nie uf de gedanke cho mir e linie inne s'zieh nur demit ich mich "besser" füele.

I weiss ou nid, chasch jo mou eine go froge:clown: Aber i gloube es git ou settig wos nä, wüus angäblech cool isch, oder döu us Neugier, nume so einisch zum Probiere und denn meint dr Körper er hät gärn immer wider chli drvo...

ich han scho bekanntschafte gmacht und s'einzigschte argument derte isch "ah das isch total supi, das erwiteret dieni ghirnaktivitäte und lot dech d'wält so lo gseh wie sie würkli isch......... nüt vo Entspanne

die mainstream drögeler sind würkli sälber tschuld "waus dä nimmt muen ichs au nä". De mönsch het meh aus ei Fähigkeit um sech chönne z'bhoupte.

Es git prozentual nit würkli vill droge wo mer sofort abhängig wird. De Mönsch wos nimmt meint ir ischtigsziit...... uh das bruch ich und lost nit uf de körper....... naja und nachere ziit, wie du scho gseit hesch, seit nachene de körper ... uh das bruch ich und lost nit uf de Mönsch.

Teufelskreis

Ja Droge sind sone Sach! Mich würds a schiesse vo somene Blödsinn wie Sigarette oder susch so sache abhängis zsie!

Direkt abhängig wird me vo nüd. Ds Problem bi stark abhängig machende Droge(z.B. Heroin) isch, dass dr Rausch unglaublich geil isch(will do niemerd verleite!). Nochem Trip seit me sich: damn, isch das geil gsi. dernoch loht mes vilicht 1-2 monat ohni heroin, denn denkt me aber: hei, das isch so geil gsi, wenn ichs jetzt no eimol nimme, isch das gwüss keis problem. dr nächschti stich kunnt denn noch 2-3 wuche usw. bis mes denn täglich nimmt und immer no dr überzügig isch, das isch nur vorübergehend. klar, dass es au viel lüüt git, wo nochem erschte mol sägend: nei, ich lohns lieber, au wenns geil isch gsi. so in etwa het das dr Kurt Cobain in sine Tagebüecher beschriebe, der Ma wirds wüsse ;). klar isch, dass, au wenns es genials gfühl für 5-10 minute isch, einem kaputt macht. wenn me das igseh het, isches aber meischtens scho ds spoht.

jo häsch rächt, sech selber i'zgsto das mer abhängig isch fallt halt teilwies scho recht schwer. Ich chan au guet es par wuche ohni jeglichi zigi si, z.b. i de ferie wo ke stress umenand isch aber itz bim schaffe, gschwind usse eis go rauche und sech s'züg für de neui uftrag dur de chopf la ga und was mer chan mache etc.......

bzw. bin immer no bim schaffe :D . Ich wünsch jedem sone Job wie ich en han, nit wau mer lang schaffet sondern wau er eifacht genau das isch wo mer sech wünscht.

Greeeeetz :hy:

E Spambot het Usgang gha...

Abhängigkeit cha ou entstoh, wenn du immer bir gliche Sach e Zigi nimmsch, e Joint rouchsch oder was ou immer: Dr Körper asoziiert de mit dere Sach dr Stoff wo ihnimmsch, bzw. er verlangt nachem Stoff wenn du die Sach machsch, gsehsch, ...

Zurück
Oben