• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Mir wärs glich gsie! Min PC lauft eh nüm und mues mer sowieso en neue chaufe!

Das isch die Idee ich lähr en chübel Wasser drüber und säge nacher de Versicherig es seg en Hochwasserschade :flame: !

hmm, isch ja scho cool so ne monolog o0

Hütt Sporttag gha -> 2 Stung am morge umeghocket wöu streckekontrolleurscheisse, namitag bissli volley obwou ig hätt wöue schute :mad: -.-

genouu daa meiinii!!!!

Das isch doch di... wie sölli säge.. di gröschti afiggerei wo de da macht!

Hm vilicht han ich da öpis nöd mit becho aber wer figged da wen a?:confused: !
Und wie gats euch so?
Ich han nächst Woche Ferie darum han ich jetzt viel zdue aber da isch easy chan mich jo uf Ferie freue!:D

Hallo allimitand im schöne Schwiizer Land
Ich han kei Ferie meh bin jetzt wieder am schaffe! Jetzt han i wieder Ziit zum in Forene poste :)!
Wie isch es euch so ergange in letschter Ziit? Ich han wie gseit frei gha und han min neue PC usfüerlich testet:)!

Schueu ga -.-'

Und ja, mi Troll Shamy isch itz uf lvl40 :D :D :D (het mer öpper gold für nes mount? -.-')

ferie? isch au scho länger her.... glaub April oder so. Plüsch Schüeler sit froh über das wo dr hend und nit immer motze hueresiech!

@ Nuramon
Also ich han nume Ferie gha wil i eifach gno han! Han no en Woche Ferie gha vo de Lehr won i han müesse i ziehe!

@ Herr von Moria
Ich bruche selber Geld für es Mount :D !

Bi hütt ar ETH gsi, Bsuechstag. Isch no cool *g*

(Maschinenbauingenieur interessiert mi no :))

sali zämme,
ha grad gseh das do e schwizer träff isch,
bi noni so lang debi,
ig bi vo basu ^^

ha efach mou weue hallo sägge:cool:
greetz salimun

Zurück
Oben