• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

tjo das müesse mer üs no überlege *g*

Und nächhär chasch dr o so ne schöni Signatur mache wi ig :D :D :D

Genau, du bechunnsch dr Priis "..." :D

Mir säge dr de, wenns so wit isch und di Priis chasch in Empfang nä

öööhh da freu ich mich scho jetzt uf min Priis! (schad hets da keis nerveus hin und her hüpfends Smilie)!

Ich bin ebe grad am schaffe und söt nöd mal i dem Forum sie :D ! Darum han i dänkt ich göch jetzt nöd au no go Smilies sueche!

Hallo :hy:

Bi ä Wuche ir Provence gsi, no schön dert ;) Aber rächt schnäu verbi und am Mändig scho wider Schueu :/

Und morn Warhammer - Turnier :D

huhu meine holländischen freunde

wollt mich nur nomma melden :kiss:

lastemperor schrieb:
Oh nei, hani nid wöue... oder doch?? :eek:

Bini gemain :diablo:

Wenn ich mir das so überlege chunt mir fasch de verdacht du segsch min Chef oder zumindest mit Ihm verwannt went mer wetsch es schlächts gwüsse mache dass ich nüme is Internet gange!

Hui da isch jo richtig viel los gsie am Samstig!

Zurück
Oben