• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

het irgendöbber vo euch au grad luscht en neue char azfoh,
ich übberleg mer e druid, müesst aber vorhär au no mule.
wenn jä chönnt me villicht jo e schwiizer game session mache.
greetz salimun

Aso ich spiele scho no vo Ziit zu Ziit Diablo! Ha nume selte Ziit immoment! Uf jede Fall lueg ich dass mini Chars im gschlossne BNet nöd glöscht werded!

Hallo, ig bi wider da :D

Prag isch no ä schöni Stadt, aber rächt chaut *g*
Und aus nume Kopie vo Bärn (Schwelle, Münschter, Aare usw.) :P

So ich sitze da im Büro und söt öpis Sinnvolls mache darum han ich dänkd ich schriebe mal wieder mal da ine!

Also sind alli fitt? Guets Wochnened gha?

Ich bin das Wochenend im Cirque du Solei (oder wie mer da schriebd) gsi! De isch würkli no cool mues ich also säge!
Susch bin i no imene Grundkurs gsie zum lehre Töff fahre! Da wär eigendlich au scho alles gsie!

wasdes cirque de soleil? :eek:

Ha haut schön Ferie, sött Maturarbeit schribe und mir si grad zum zwöite Mau bim Archaedas gwipet :cry:

Nja schribe itz, los :go:

Das isch sonen Zirkus ohni Tier nume mit Artiste und het recht viel Tanz dine! Ich weiss tönt jetzt unglaublich langwielig aber isch eigendlich no cool!

Über wa muesch denn die Arbet schriebe?

Römer in Grossbritannien -> Garnisonsleben in Vindolanda aus Houptthema

Nja isch ja eigentlech spannend, aber WoW schpile ja o... :/

Zum Glück hani Houptteil scho, itz chöme de no die paar Teile woni säuber muess chli dänke :clown:

Iii dänke, hani scho ewigs nüm müesse. Ok, guet i de Fahrstunge scho und augemein, wenn me im Outo hockt.

Cirque de Soleil isch würklech cool, bi gloubs vor 2 johr mou gsi.

@ Herr von Moria
Isch das es interessants Tema? Stell mer da chli langwielig vor! Hesch da selber chöne usläse?

@ Lastemperor
Us dem Satz bin ich jetzt nöd so gstige!:confused: ! Was isch mit Fahrstunde?
Bisch denn das Jahr au scho gsie im Cirque de Solei?

Bi Fahrschtunge müess är o dänke het er gmeint *g*

Ig has säuber chönne wähle und finges rächt interessant :)

Zurück
Oben