• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Sali zämme!

Und hend alli es guets Wochenend gha? ich jäjo bin in Davos gsie! Und det immer am Borde, esse, oder drinke...

Wäh du Sau :O

Bi haut so chli deheim gsi, uf Matur lehre und WoW schpile ^^

macht dr wow immer no soviel spass?

ha letschti müässe lache wo ich vo dere Gilde ghört han wo irgend es zepter zämmebaut het für e neui instanz und denn 5000 Einheite derfür verlangt het... susch hätte sies nit uftue *gg*. Die ganzi Schlammschlacht vo de andere Lütlis isch scho ganz luschtig gsi vorallem wau mer das zepter ja selber chönnt herstelle aber halt lieber flame statt Backe zämmeriebe und selber eis mache...

No viu geiler isch ja eh, dass weme lang gnue wartet, das Zügs wou eh vo säuber ufgeit XD

Ha zwar leider d Toröffnig verpasst, aber witzig isches trotzdäm no gsi in AQ, viu Chäfer und so ^^

Nuramon schrieb:
macht dr wow immer no soviel spass?

ha letschti müässe lache wo ich vo dere Gilde ghört han wo irgend es zepter zämmebaut het für e neui instanz und denn 5000 Einheite derfür verlangt het... susch hätte sies nit uftue *gg*. Die ganzi Schlammschlacht vo de andere Lütlis isch scho ganz luschtig gsi vorallem wau mer das zepter ja selber chönnt herstelle aber halt lieber flame statt Backe zämmeriebe und selber eis mache...

Also mir machts immerno Spass! Aber das liet warschindlich dra dass ich nume öpe drü Abige i de Woche zum spiele chume! Und darum mache mer praktisch alli Spiel recht viel Spass (siehe Diablo: öpe 5 Jahr, und isch immernonig verbie:D )

Da isch würkli lustig gsie, han i au chli verfolgt, die hend sich recht uf de grind gäh!

Hallo hend Ihr nüt meh zsäge:confused:

Hui isch das totestill do inne.... jetzt muen ich no warte bis öpper verbi luegt und ich dem de Bäse cha id Hand drucke zum Stuub wüsche... nei nei so öppis....

Totemügerli haut :/

Ha d Matur beschtande (sogar Schnitt 5,0 o0) juhuu :D

:hy: zäme!

Isch jo weni los bi euch/ üs ;)

Isch öper vo euch uf em Gurte/ Frauefäud/anders Festival gsi das johr?

Gruess
k_A

/PS: ändlech mau schwyzer-dütsch schribe :)

Jo, isch no abgange, wär gäng länger blibe, aber mit em grüen Verein isch das so e Sach...

Zurück
Oben