• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Polyball isch e Ball vor ETH us wo jedes Johr isch und huere tür... Faus ar Fründin wosch e Freud mache, geisch häre:)

Ich söt glaubs au studiere...

Ich hans Gfühl ihr sind de ganz Tag nume chli am nüt tue und mached eifach ab und zue a Verastaltige mit viel Bier mit :eek:

@Scorp: Immerhin:D

@Pantoffel: Jo, drfür lehre mir i dere Zyt, wo aus "Ferie" deklariert si

Aber dä Test zöut nüt, i ha am 17. eine wo entscheidet öbi das Semester dr Mänti nomitag öps sinnvous gmacht ha oder doch lieber hätt söue frei nä...

zomfg... i wanna be very good scientist in future, that's why i go ETH, other things smell like shit, especially things that have nothing to do with maths! :'(

Tisch isch i mire nöchi und d'Wang ir nöchi vom Smiley-> es nimmt jede das woner grad do het :D

:lol:

omfg mittwuch mechanik-test...

mit dr lösig chani d ufgabe geng (AH KLAAAAR), oni lösig nid (wtfzomg)

Hehe, scho luschtig was eim d Suechfunktion ab und zue für Sache usspuckt. Ha mi eigentlich über d Himmelsfuscht vom Paladin welle informiere, und uf eim vom dä erschte Iträg chunt "Bim Tötemügerli".
Gueti Idee sonen Schwizer-Comm-Thread :top:

Zurück
Oben