• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

ja supper und jetzt?d schlumpf hett sich nonig entschide und falls si nei seit gitts halt nomol en wahl... denn heissts halt cvp vs svp und nöd svp vs svp..

und ansunschte en svp ide opposition... naja :rolleyes:

Schöne...

I sött mi mou wider informiere... Was isch süsch so passiert? Wär isch d'Schlumpf?

Ich bin letscht mal nöd ganz drus cho, heisst das jetzt ich mues min Chopf anen Wand schlah oder über en Tisch?:D

mau luege... ig hasse wiehnachte (und glägeheite, wome sech muess gschänk us de finger suge :tree: )

Herr von Moria schrieb:
mau luege... ig hasse wiehnachte (und glägeheite, wome sech muess gschänk us de finger suge :tree: )

Also eigentlich hassischs eifach dir öpis züberlege :)?

Verdammt ich han scho alli Gschänkli bis uf das für mini Fründin :cry:

Mir fäut no eis füre Kolleg (Wichtele isch zwar cool, aber ou nid...)

Mou luege, wie kreativ i hüt oder morn no bi:D

Zurück
Oben