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Offenbar eine angekündigte Wartungist wieder komplett down oder?
aber wieder cool, dass das nur für die amis angekündigt wurde...Offenbar eine angekündigte Wartung
Gibt´s kein Twitter in Deutschland?aber wieder cool, dass das nur für die amis angekündigt wurde...
Ähm du weist aber schon das dein Provider mit W-LAN mal überhaupt nichts zu tun hat. Entweder hat dein Internet allgemein Störungen oder du solltest mal deinen Router checken. Ich würde zuerst mal über ganz normales Netzwerkkabel ins Netz gehen um zu sehen ob du dann immer noch Abbrüche hast. Ein kompletter Neustart des Routers könnte manchmal auch helfen.Man sollte evtl. auch mitunter bedenken, dass etwaige Spielabbrüche nicht von Blizzard kommen - bei uns hat Vodafone wohl schon seit Wochen Störungen....das W-Lan geht einfach alle paar Minuten weg....dann flieg ich aus Diablo raus und kann mich neu einwählen, um dann nach 10 Minuten wieder rauszufliegen.
Bitte jetzt keine Kommentare a la: Warum nimmst du auch Vodafone.....ich hadere nur mit dem Wechsel zur Telekom, weil wir dann alles umstellen müssten....
Hello all -
We wanted to provide an update on all the work the dev team has been putting in on addressing some of the database issues that we detailed in our post above a couple of weeks ago.
As we mentioned in our last update, character saves have been occurring on the global database. Next week, our internal teams will begin testing a significant change by having saves occur more often on the regional end, rather than global, in hopes of alleviating some database stress. Once our internal load testing is complete, we will put up a PTR server with this fix to get some real-world testing before rolling out to the live game.
On top of that, we have another client patch that we expect to hit next week which will offer better transparency on queue times by adding time estimates alongside your placement in the queue. We will also be implementing a way to rate limit games with varying times to ensure we can get higher amounts of players in during peak playing periods. This change will also give us a better way to adjust the number of players that can jump into the game during these moments.
Lastly, we have some significant updates coming to the game in terms of bug fixes and features, and we are looking forward to going over all of those updates with you soon.
Thank you again for all your patience as you venture your way back into Hell in Diablo II: Resurrected. We will continue to provide updates when available.
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Diablo II: Resurrected Outages: An explanation, how we’ve been working on it, and how we’re moving forward
Hello all - We wanted to provide an update on all the work the dev team has been putting in on addressing some of the database issues that we detailed in our post above a couple of weeks ago. As we mentioned in our last update, character saves have been occurring on the global database. Next...us.forums.blizzard.com