• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

jau bei uns hats heut auch schnee gegeben nur wie ich nach hause kommen bin wa er auf einma wieder wech-.-
 
ja in wien hats bis 2 oda so gschnim. scheiß u4 hat in ganzn tag verspätung ghabt, feucht und kalt wars... omg i huach mi scho au wie so a raunzada weana *hust* nochmal: jaja schön wars hoffentlich bleibt a boid liegn und weihnachten is ah boid *yippie*
 
ha, weihnochtn isch heia fria: da geni :hy:

wie gehts deine stadln, oids haus?
 
041109091017_Ginseng.JPG


ja was soll i sogn, eigentlich gehts sehr guad, owa i hob grod a bissl an stress auf da uni.

Wos tuat sie bei dir so? wohnst no im gelobten land?
 
jo mei, die wirtschaftskrise, do muas i a owi gehn mim preis ;)

du bei mir isch eh ois no brav, es gelobte land siach i lei am wochnend, weu i imma no ned von wean wegkemmen bin - owa samma zfriedn, nutzt jo nix

und auf die guatn oidn zeitn:
stieglglas.jpg


(i trink jo daweil fost lei mehr ottakringa, owa zuagebn dadad i des nia)
 
Zuletzt bearbeitet:
beim bier hob i mittlerweile nur no a ideal: Ka Zipfer! Wobei wanns nix ondas gibt trink i des a.

von wien kumm i ah no net weg, obwoi mia es in wien nimma gfoit ....
 
isch zwettla endlich vadient pleite gongen? :p

owa des spü moch i gern mit: koa gössa.

und wo ziachts di hin? vermutlich noch tiroi, oda?
 
zwettla is no imma erste woi.
sogor mei freundinn kommt aus da nähe von zwettl ;)
und gössa trink i sehr gern muas i sogen.

tirol eher net, mi ziagts zruck nach NÖ. imma wonn i länge ned i wien wor, so 2 wochen, und i kumm wieder her, reichts mir firs erste. (ganz so schlimm is es a net)
 
sehr guat nö is doch des beste hmm bier... i trink eigentlich eh allas ausa a egger (wüäää) otta muraruer hirter am liabstn^^
 
zwettla is no imma erste woi.
sogor mei freundinn kommt aus da nähe von zwettl ;)
und gössa trink i sehr gern muas i sogen.

tirol eher net, mi ziagts zruck nach NÖ. imma wonn i länge ned i wien wor, so 2 wochen, und i kumm wieder her, reichts mir firs erste. (ganz so schlimm is es a net)

gössa find i in radla spitze der is fui guat...:top:

erm mhh i wuit noiwos sogn... hobs vagessn-.-
 
i find egger is gor ned so schlecht, a des schwechata is gonz ok. bewusst eikafen würd i die zwa bier sorten owa ned ;)

wos mochst du eigentlich in wien @ ginseng? orbeiten?
 
früha oda spata trinkt ma eh jeds bier, isch lei a frog von da notwendigkeit

@geni: jaja, i wurschtl immer no da ummananda und gschaftl übers politische leben daher, wobei i positiverweise mittlerweile es büro quasi nebn da wohnung hon (oda umgekehrt). owa passt soweit gonz guat.
 
gaaaaaaaaaa
oida i wü net jedn tog 8 stund schui hobn i man wie wird des erst sein wenn i orbat...
des nervt....
dia is a net mehr sooo intresant wie sunst woa...
mir gengan nebenher boit meine täglichen ... aus...
a gibt do nix bessas als a poa füllzeichn...
..
....
......
mhhhh geistiger dünschiss..... mhhh
oida wos do los?
i brauch jez a
040_fp0529i-love-beer-posters.jpg
 
Zurück
Oben