• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

gibts ein paar punschstandlempfehlungen für Wien, östliches Nö oder Burgenland? Erreichbar mit Öffis, offen bis min. 12 ;) D. Am Sonntag hab ich schon eins fürn guten Zweck^^. Wu Punschstand is nid schlecht (vor allem weils billig is)
 
zwischen natur- und kunsthistorischm, do san so standln, do gibs an bärntötapunsch, der ko wos...wonn i mi no richtig darinna
 
stimmt duart war i jo no gar ned. Mir is vorkuman als ob bei da Karlskirchn überhaupt nix los is...
Gestern war i beim Wu standl. Des meiste war ned so guat (da glühwein war ah bissl sauer aba sunst okay, jagatee vü rum, rest war ned so trinkbar), davia kost da glühwein nur 1 uro und jeda schuss rum 50 c dazua.
Joa und kalt wirds da ah ned weil du di ah in da wu daneben aufwärmen kannst^^
Glaub ned das i nomoi hischau

hmm aba "Bärentöter...." is a guata name muas i sagn
 
do hast wahrscheinlich recht! oba i hab vorher HTL gmacht also hab i eh no a bissl Ahnung vo da Technik ;). Falls du die fragst warum i nach da HTL WU mach: I fahr liaba 2-spurig ;)
 
Auf wos für ana HTL worst den?

Najo, mir reißt de WU nix auße - ma kann jo nu imma Wirtschaftsingenieurwesen auf da TU studieren.
 
HTL Eisenstadt - Flugtechnik
bin jo eig ka mundl (seit heute erst offiziel Hauptwohnsitz)

Hmm i wuit eigentlich Wirtschaftsrecht an da WU angehn
 
meia, es seids jo vü zu vü praxisorientiert - hobs koa herz für geisteswissnschnoftn?
 
De WU warad ma alla scho zu zach wegen die gaunzn Auslaundssemester - des ziagt des Studium nu mehr in de Länge.

@Ginseng: Wos mochst du bzw host gmocht? ^^
 
hmm Auslandssemester MUAS ma nur bei IBWL machn... Also i habs scho verdammt schwa weil i mi für viel interessiere bei mir wars bei da Studienwahl zwischen: Medizin (auf Molekularforschund oda sowas), Physik, VW, oder eben Wirtschaftsrecht, aba a Literatur war ma ned falsch kuman... sehr schwierig. Hab HTL-Flugtechnik zu beginn scho gmacht weil es de größte Herausforderung anboten hat aba hab dann doch de Fliga a bissl liab gwunan ;)

was hast du vorher gmacht AA und wiea tuast da jetzt beim Studium?
 
hmm Auslandssemester MUAS ma nur bei IBWL machn... Also i habs scho verdammt schwa weil i mi für viel interessiere bei mir wars bei da Studienwahl zwischen: Medizin (auf Molekularforschund oda sowas), Physik, VW, oder eben Wirtschaftsrecht, aba a Literatur war ma ned falsch kuman... sehr schwierig. Hab HTL-Flugtechnik zu beginn scho gmacht weil es de größte Herausforderung anboten hat aba hab dann doch de Fliga a bissl liab gwunan ;)
Ohne Auslaundssemster sand deine Jobchancen oba eher schlecht ois recht. Auf da WU muass ma sie von de aunderen obhebn um aufzufoin.
was hast du vorher gmacht AA und wiea tuast da jetzt beim Studium?
AHS. Des Studium is hoit net leicht oba es mocht eigentlich eh Spass... oiso es passt. :)

@Ginseng: Bist scho fertig?
 
@olle: kemma jez bitt3 wieda iba wos redn wo i a wos dazua sogn konn?...^^
es schneib grod foam fensta^^maa i wü schi foan

woats ihr scho schi foan de saison?
 
Zurück
Oben