• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

ajo ab nächsta wochen hab i ah hauptwohnsitz in wean -.-
 
Serwas,

wos sogts es eigentlich zu unsere Leistungen in da Euro League?

I ois Rapidler gfrai mi natürli.

Von Sturm würd i ma a bessare leistung wünschen.

Und die Dosn schwindln sie durch ^^
 
ja stimmt das is vü schnena wann i dann wider ham fahr am we - frischluft ka lärm ka stress jaja ;)
war eher praktisch da man GIS befreiung nur fürn hauptwohnsitz kriagt

fußball is zurzeit scho a riss i glaub wanns die gruppenfasse (zumindest ana) wirds a mi wieder zum fernseher reißen ^^ leida hat des ka auswirkung auf die nationalmanschaft ;\
 
Klärts bittsche amoi an nicht fussbolla auf. Wie stengan jetzt de Österreichischn Monschoftn in welchn Wettkämpfn? A Listn oda so ähnlich wa praktisch. Und na i wü ned googln.
 
In da Europa League stehn de meistn net so schlecht do.

Gestan hot de Nationalmaunnschoft a wieda gwunna, bringa tuts oba net sovü. :(
 
i schaug ja der nationalmannschaft grundsätzlich lei mehr zua, wonns ma zu guat geht und i an owahola brauch - des hot nochand a wieda amoi gonz guat geklappt
 
seit heit woas i wida, wos i on wean ned leidn ko - deppata wind deppata
 
ja war wircklich grauslich und sau kalt is ah scho zum glück muss i heut erst am nachmittag ause
 
wird hier immer in dieser art geschrieben? ^^

mfg

sou isses

BTW leitln:
freind hot jez inzwischn wos ton und is zum schluss kumman: software hot nix hardware funtioniert a richtig und virus hob i a kan obn(als ob i des net söba ausagfundn hätt) seina meinung kennats noch ia usb gerät sein wos in föhla verursocht sui hasn jez amoi des gonze glumpat ans nochn ondan obsteckn und probiern worons liegt und wenn gor nix mehr hüft frog i in billy gates
 
@neo: des hot ma von dem neichmodischn graffl, mit serielle schnittstelln warad des nit passiert

xDDD jojo des woan hoit no zeiten sou aber jez laft a wieda sunst det i jez net posten und miasat wortn bis i wieda ind schui bin wal am laptop bring i is modem net zum lafn und demnoch is inet a net scheiß vista vadommt no amoi i hoff mit 7 geht donn

btw iwie kummt ma fua der fred hot zwischenzeitlich wieda a bisl a frische luft gschnuppat und is jez wieda am leben bis mia da stoff vom compi a usgeht und wia wieda in de olltogsconversationen verfoin de völlig bedeutungs und dazua no belanglos san omg wos bin i froh das i do in dem fred mein gonzen seelischen mist oblodn konn ihr glabts gor net wie des nur so fliest wenn ma net denkt und afoch nua schreibt des gibts net und nebn regn sie die leit scho auf wal ma im chat net zruckschreibt achja das forum mhhh i sullat vlcht meine mullies moi onschaun und jeden char wieder moi aktualisiern damit der scheißtag :charakter abgelaufen net mehr dabei steht

ok genug geistiger dünnschiss für die nächsten 5 minuten..

moment 1 hab i noch hot iwer wetten dass gsgegn scho a bisl her aba do woa do oli pocer oida woa des schwoch i hob ma denkt der wiad si sicha nochand umbringan so scheiße wie de witz hobn und sry fia de gonzn vulgären ausrücke aber des maus sein
i hoff ihr kennts mir verzeihen aber do moch i ma ka sorge wir österreicher san jo a sehr verständliches volk lossma do sogor meistens die ondan fussboi teams gwingan damit se net so traurig san nua bled dasma deswegen sötn gwingan... mhh teufelskreis

und ez no amoi zum pocher

totaly fail von pocher

o_O so jez is aus
 
hmm 1.13 warad ja eig ah Österreich-Selffound-Party angesagt oda^^ 1 Cha will i auf jeden spün

@Pocher: der war ja schon immer schlecht...
 
Zuletzt bearbeitet:
ich mag den typen auch net aber des wa da tiefpunkt (ok ich kenn sonst nix von dem weil ich nen großen bogen drum mach)
und zu 1.13
selffound hab i net so gern aber so ohne ziehen usw wär ich sofort dabei also wieder ma dia im ursprünglichen sinne zu zoggen party play ohne hilfe etc....
wobei so viele werden wir nicht sein fuzi weil zb ginseng bk und Aa sind keine aktiven spieler mehr
 
ich spiel zur zeit auch nicht... zwecks spieleranzahl: ich hab 3-4 kollegen mit denan i immer gemeinsam aufang und i schätz wann 1.13 ausakumt wird erna die wartezeit auf d3 ah zu lang sei...
i schätz mal bei 1.13 wern vü wieder amoi aufanga
 
mhhh samma dabei und wos fia an chara?
dudu = gay auser gestalt aber mog i trotzdem net
necro = zache gschicht
hammding= blizzards nutte
soso = ne option
amma = godlike aber erst später mit gutem equ(my opinion)
babas= njo baba eben
assa= sucks
mhhh
i wia an zealer mochn oda sowos oda eben a mf tukke
we will see
 
Zurück
Oben