• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

xD ich glaub den virtuellen Schwanzvergleich ahb ich gestern gewonnen(ok ich spiel auch schon die ganze ladder^^und bin schatzmeister für ungefähr 8 accs)

aja den auradin hab ich vergessen dir zu zeigen^^
 
köma noch nachholn ;P darfst ned vagessen i spü erst wieder seit knapp an monat :)
oiso NED so hoart ins gricht mti meiner eina ;P
 
------> ~vanilla schwänze

-----------\
-----------/
~mod schwänze^^
 
i scho, owa i gib dazua ka komentar o.

@ginseng: na meine vorsätz hob i damit nu ned erfüllt. Owa des mocht nix, hob eh nu fost a gonzes Johr dafia zeit.

@D2: I spü nimma.

@Schweindln: Wenns an guaden Grund dafia gibt, is ma des a wurscht. Aussadem sans don glei tiafgfrohrn.

@Kärntner Politikkasperltheater: Do is eh scho ois zspät.
 
Kana spüd mehr d2 aktiv ur oarsch -,-
des is so a wöd gspü
kaunst dei sammel sucht bfriedigen
brauchst kan nega bezoin dast des gspü spün derfst
und kana spüds mehr ;(
des ärger depri
lg
 
Jo, aussadem hob is D2 scho so oid. Dh.: i hob des scho extrem long gspüd ghobt.
 
Kana spüd mehr d2 aktiv ur oarsch -,-
des is so a wöd gspü
kaunst dei sammel sucht bfriedigen
brauchst kan nega bezoin dast des gspü spün derfst
und kana spüds mehr
des ärger depri
lg

chil out boy mit reset bin i wieda fui dabei es is nur das i wenn i was das eh net mehr so fü bringt kan geist hob^^
 
najo ;P geht ned woar... soweit i was gehts fui zuwe im hawara versus da munsta ;P
owa wias mahnts^^
 
Najo DO isas munsta Do is da hawara...durt liegn de munsta ;P
ollas in ollem fun bis zletzt
 
ich bin keiner :D

gz

Monster oda Österreicher?

Wennst keine bist wirst a nia ana werdn ;P
ABA wennst eina bist dann bist wirklich der eine oarge!
Ansonsten bist keina aba wenigstens eina der sicha keina zuviel is ;PPP

Tjoaaa nun denk amal drüber nach ;P


@Neo hehe de was genau wo sie des munsta find ;P
 
s richtig bluatschinkn
aber eher so is monsta was wos sie findat
und heilige scheiße ihr schreibts so fü bledsinn zomman do kummt mei geistiger dünnschiss net mehr mit^^
 
Zurück
Oben