• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

nope bin ka schifahrer war a poar mal Snowboarden aber daugt ma ned so des ganze ;)
uhm des is scho wieda richtig vü schnell. Zum glück muas i ned Autofahren
 
@aa: jo leida scho vü zlang

@generalthema: mei so schee da schnee
 
schon gö^^ nur -17 grad find i donn scho wieda net mea so lustig 5-9 find i lustig do is recht frisch aba ma hoitats aus aba des is jez net so is göbe vom eial
 
a wos wann so kalt is schmeckt da punsch glei bessa. De Wochn wird nur beschissen weil da ganze schnee schmilzt und es überall gatschig is ;\
 
-13 °C
Aktuell: Bewölkt
Wind: SO mit 19 km/h
Feuchtigkeit: 79 %
So.

-7 °C | -8 °C
Mo.

1 °C | 0 °C
Di.

6 °C | 3 °C
Mi.

11 °C | 1 °C

des bei mir daham ;)

lol 8 grad unterschied vo an tog aufn anderen... des kann nur die Erderwärmung sei^^
 
jo des mitn wetta joit^^
do gibts the hochdruckgebiete und tiefdruckgebiete hoch= woam tief= koit
k?
nur moi so a frog bei meina sig steht do der gonze text in ana zaln?
also vanel hunter vivala austria und viva des ois in ana zaln ba eich?=
 
N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O
N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O
N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O
N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O
N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O
N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O N E O

Van´els unglaubliche Geschichte |||| Hunter versammelt euch! |||| Vivala Austria - Der Österreicher Fred! |||| Viva Hc - die another day
 
mhh ok weil zu hause is eh alles in ner reihe aber je nochdem wo i mi onmöd gehts net in 1 zaln...
 
Leutz i wünsch euch mal schene Weihnachten bin glaub i ned nomoi do...

VIEL SPAß hab heute WG-weihnachtsfeier und wir fangen jetzt zu kochen an ;)
 
so jez hab ich meine sig wieder mal überarbeitet
nun die frage: is die zu lang?
hab es neo jez kleinste schrift gestellt dafür nehmen jez die flämchen mehr ein und hab text in 2 zeilen damits bei jedem gleich aussieht
weil kommt mir eher net so lässig vor wenn da zb 1 teil bei iwem in 2te zeile steht

also mir gefällts
 
schaugt bei mir richtig aus, du hosch holt lei es grundsätzliche problem, dass die sig fost imma länga ois die postings isch :p
 
A guats neichs Johr eich olle.

Endlich hob i s gschoft meine Favoriten auf de Seiten umzustön.
 
Zurück
Oben